شنبه 26 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابهام در پخش گفتگوی زنده احمدی نژاد با سيما، آينده نيوز

تاکنون خبر انجام اين گفتگو توسط صداوسيما تاييد نشده است و اين احتمال وجود دارد که به دليل اظهارات اخير احمدی نژاد، صداوسيما امکان گفتگوی زنده تلويزيونی را در اختيار وی قرار ندهد..با تکرار اين نوع موضعگيری در ساير سخنرانی های سفر استانی وی و همچنين ادامه موضعگيری های اينچنينی و اطلاعيه عجيب دفتر احمدی نژاد عليه رسانه ها، اين احتمال که رييس دولت بخواهد از فرصت مصاحبه زنده تلويزيونی در آستانه سفر نيويورک که قاعدتا مربوط به سياستهای خارجی نظام است، بهره برداری تبليغاتی به نفع خود در اتفاقات اخير کند، بالا رفته است و از اين رو احتمال زنده نبودن اين گفتگو وجود دارد

با گذشت سه روز از اعلام گفتگوی زنده تلويزيونی احمدی نژاد با شبکه اول سيمای جمهوری اسلامی در يکشنبه شب توسط پايگاه رسمی رياست جمهوری، سازمان صداوسيما از تاييد اين برنامه خودداری کرده است.

به گزارش خبرنگار «آينده» دو روز قبل سايت رسمی رياست جمهوری در خبری اعلام کرد، يکشنبه شب محمود احمدی نژاد در آستانه سفر خود به آمريکا و سخنرانی در سازمان ملل، گفتگوی زنده ای با شبکه اول سيمای جمهوری اسلامی خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اين وجود، تاکنون خبر انجام اين گفتگو توسط صداوسيما تاييد نشده است و اين احتمال وجود دارد که به دليل اظهارات اخير احمدی نژاد، صداوسيما امکان گفتگوی زنده تلويزيونی را در اختيار وی قرار ندهد.

به ويژه آنکه احمدی نژاد در سخنان تهديد آميز خود در اردبيل، با کنايه به دستگاههای نظارتی اقدام به تهديد درباره شکستن سکوت خود کرد و مدعی شد اختلاسی که در سيستم بانکی وابسته به دولت به وجود آمده، هيچ ارتباطی به وی و نزديکانش ندارد.

با تکرار اين نوع موضعگيری در ساير سخنرانی های سفر استانی وی و همچنين ادامه موضعگيری های اينچنينی و اطلاعيه عجيب دفتر احمدی نژاد عليه رسانه ها، اين احتمال که رييس دولت بخواهد از فرصت مصاحبه زنده تلويزيونی در آستانه سفر نيويورک که قاعدتا مربوط به سياستهای خارجی نظام است، بهره برداری تبليغاتی به نفع خود در اتفاقات اخير کند، بالا رفته است و از اين رو احتمال زنده نبودن اين گفتگو وجود دارد.

اين در حالی است که روز چهارشنبه معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئيس‌جمهور با انتقاد از عدم پخش زنده سخنان احمدی نژاد گفت: خودداری شبکه خبر از پخش مستقيم سخنان رئيس جمهوری در حالی است که گروهی ۱۲ نفره از کارکنان فنی و خبری اين شبکه با ماموريت پخش مستقيم سفر محمود احمدی نژاد، رئيس جمهوری به اردبيل، در هيات اعزامی رياست جمهوری به اين استان حضور دارند.

همزمان سايت رياست جمهوری ظاهرا در حال انتشار فايلهای ويدئويی و صوتی سخنان احمدی نژاد بر خروجی خود است.

گفتنی است گفتگوی قبلی احمدی نژاد که با تاخير کمی از شبکه دوم سيما بعد از خانه نشينی يازده روزه وی پخش شد، قرار بود به صورت زنده پخش شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016