دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميزان اموال اختلاس‌گران اعلام شد؛ ۴۷۰۰ ميليارد تومان، مهر

رئيس کل بانک مرکزی گفت : اموال و دارايی های اعضای باند اختلاس بلافاصله بعد از کشف اين موضوع ، شناسايی شد و خوشبختانه امروز متوجه شديم ارزش روز دارايی‌های اينها با ارقامی که به ما اعلام شده است، به حدود ۴۷ هزار و ۳۳۳ ميليارد ريال می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بهمنی در گفتگو با خبر ۲۱ سيمای جمهوری اسلامی ايران درباره اختلاس ۳ هزار ميليارد تومانی افزود: از نظر پوشش وثايق و تضمين ها می توانيم اينها را به مرور در تملک درآوريم و بدهی ها يا مطالبات سيستم بانکی و بدهی های اين گروه را به نظام بانکی تسويه کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس کل بانک مرکزی با اشاره به شناسايی اموال، توقيف اموال، مسدودی حساب‌ها و ممنوع الخروج بودن اعضای باند اظهارداشت: خوشبختانه قوه قضائيه وارد شده است و ما هم مصراً خواستار هستيم که با شديدترين وجه با متخلفان برخورد شود.

وی در عين حال گفت: بانک مرکزی ، کل اموال اختلاس گران که به ارزش ۴۷ هزار ميليارد ريال است، را بلوکه و توقيف کرده است.

غلامحسين محسنی اژه ای دادستان کل کشور نيز در اين برنامه با تاکيد بر اينکه در رسيدگی به اختلاس نبايد ضعيف کشی شود، تاکيد کرد: برهمين اساس، قصد داريم با عوامل اصلی اختلاس برخورد قانونی کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016