چهارشنبه 30 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل مدافع سه تبعه‌ی آمريکايی: موکلانم تا ساعاتی ديگر آزاد می‌شوند، ايسنا

- دولت عمان وثيقه صادره را تامين کرده است

وکيل‌مدافع سه تبعه آمريکايی با بيان اين که دولت عمان وثيقه صادره از سوی دادگاه را تامين کرده است، اعلام کرد موکلانم تا ساعاتی ديگر آزاد خواهند شد.

مسعود شفيعی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار کرد: صبح امروز در شعبه‌ ۳۶ دادگاه تجديد نظر مستقر در دادگاه انقلاب حضور يافته و موافقت شعبه مذکور مبنی بر تبديل قرار بازداشت را به وثيقه اخذ کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين که مراتب را به سفارت سوييس اطلاع داده‌ام، گفت: ساعت ۱۵ امروز ـ ۳۰ شهريور ماه ـ به زندان اوين مراجعه خواهم کرد.

به گزارش ايسنا، تشريفات قوه قضاييه در پی درخواست وکيل مدافع دو تبعه آمريکايی از شعبه ۳۶ دادگاه تجديد نظر تهران مبنی بر تبديل قرار وثيقه آنان که پيش از اين از سوی شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب اسلامی تهران هر يک به تحمل ۸ سال حبس غيرقطعی محکوم شده بودند، شعبه ۳۶ دادگاه تجديد نظر در مقام رسيدگی به تجديدنظر خواهی با اين درخواست موافقت کرد و با تبديل قرار بازداشت موقت به قرار وثيقه و صدور قرار قبولی وثيقه به ميزان پنج ميليارد ريال برای هر يک از متهمان، نامبردگان را تا صدور رای قطعی آزاد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016