پنجشنبه 31 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور سه وزير کابينه احمدی نژاد در سخنرانی اوباما، فارس

عليرغم عدم حضور احمدی نژاد در سخنرانی ضدايرانی اوباما، صالحی، مجيد نامجو، شيخ الاسلامی و خزائی درحالی پای سخنرانی رئيس جمهور آمريکا نشستند که هيئت آمريکايی هميشه هنگام سخنرانی احمدی نژاد از سالن مجمع خارج می شوند.

سخنرانی روز گذشته باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا ديروز به جز اينکه طرح مسئله عضويت فلسطين را به طور رسمی رد کرد دارای حاشيه مهمی نيز بود که رسانه ها آنرا مورد توجه قرار دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همزمان با سخنرانی باراک اوباما هيئت نمايندگی کشورمان در نيويورک سخنرانی ضد آمريکايی وی را گوش دادند و سالن را ترک نکردند.

علاوه بر محمد خزائی سفير ايران در سازمان ملل، علی اکبر صالحی وزير امور خارجه، مجيد نامجو وزير نيرو وعبدالرضا شيخ الاسلامی وزير کار و امور اجتماعی حضور يافتند.

"باراک اوباما" رئيس جمهور آمريکا روز چهارشنبه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل بار ديگر ايران و کره‌شمالی را تهديد کرد.

«اگر آنها [ايران و کره‌شمالی] به مسير خود خارج از قانون بين‌المللی ادامه دهند، آنها بايد با فشار و انزوای بيشتری مواجه شوند. اين همان تعهدی است که صلح می‌خواهد.»

اوباما در ادامه سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دولت ايران نمی‌تواند نشان دهد که برنامه هسته‌ايش صلح‌آميز است، به تعهدات خود عمل نکرده است و پيشنهاداتی که می‌تواند انرژی صلح‌آميز هسته‌ای برای ايران فراهم کند را رد کرده است.

رئيس جمهور آمريکا در حالی مدعی می‌شود که ايران نتوانسته ماهيت صلح‌آميز بودن برنامه هسته‌ای خود را ثابت کند که آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در هيچکدام از گزارش‌های خود انحرافی در برنامه هسته‌ای ايران گزارش نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016