سه شنبه 5 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدادعادل: توضيحات بيشتری در رابطه با دستگيری مرتبطين با تشکيلات اطلاعاتی بی‌بی‌سی داده شود، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس کميسيون فرهنگی مجلس با اشاره به بازداشت تعدادی از مرتبطين با تشکيلات اطلاعاتی بی‌بی‌سی، تأکيد کرد: مرتبطين BBC در مسير اهداف استعماری دولت انگلستان عمل می‌کردند.

غلامعلی حداد عادل نماينده مردم تهران و رئيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بازداشت تعدادی از مرتبطين با تشکيلات اطلاعاتی بی‌بی‌سی، گفت: تصور ما اين است که وزارت اطلاعات با در دست داشتن اسناد و مدارکی اقدام به اين کار کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در اين باره افزود: وزير اطلاعات توضيحاتی در اين رابطه داده است، اما انتظار اين است که توضيحات بيشتری در رابطه با دستگيری مرتبطين با تشکيلات اطلاعاتی بی بی سی در کشور داده شود تا آنهايی که اعتراضی دارند، مطلع شوند که مسئله چيست.

رئيس کميسيون فرهنگی مجلس تصريح کرد: در اينکه بی‌بی‌سی و دولت انگلستان هيچ وقت خيرخواه دولت و ملت ايران قبل و پس از انقلاب نبوده است، شک و ترديدی نيست.

حداد عادل اضافه کرد: هر کس که با بی‌بی‌سی همکاری کند، عملاً در مسير اهداف دولت انگلستان کار کرده است، اما زمانی بحث آزادی اطلاع رسانی مطرح می‌شود و زمانی هم قرار گرفتن در مسير اهداف استعماری دولت انگلستان.

وی در پايان اين گفت‌وگو خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات معتقد است که افرادی که دستگير شده‌اند، در مسير اهداف استعماری دولت انگليس کار می‌کردند و با توضيحات بيشتری که در آينده خواهند داد، اميدوارم ابعاد بيشتری از اقدام وزارت اطلاعات روشن شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016