دوشنبه 11 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر خاتمی: برخی اخبار در مورد سيد محمد خاتمی پوچ و بی اساس است، ايلنا

در پی طرح ادعايی از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر سهام‌دار بودن رئيس‌جمهور سابق کشورمان در بانک سامان دفتر سيدمحمدخاتمی اين ادعا را پوچ و بی‌ اساس خواند.


ايلنا: در پی طرح ادعايی از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر سهام‌دار بودن رئيس‌جمهور سابق کشورمان در بانک سامان و سپس انتشار اخباری بر اساس اين ادعا در رابطه با اختلاس بی‌سابقه اخير؛ دفتر سيدمحمدخاتمی اين ادعا را پوچ و بی‌ اساس خواند و بر پيگيری دقيق و سريع اختلاس اخير تاکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، متن کامل اطلاعيه صادر شده توسط دفتر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی بدين شرح است:

ضمن تکذيب مجدد همه افترا‌ها و ادعاهای واهی که با جهت گيری‌های غرض ورزانه سياسی عليه «حجت الاسلام والمسلمين خاتمی» در بعضی مطبوعات و رسانه‌ها منتشر شده و می‌شود و آخرين نمونه آن ادعاهای اخير و امروز روزنامه کيهان است؛ بدين وسيله اعلام می‌شود که ايشان در هيچ شرکت و موسسه مالی و بانکی از جمله بانک سامان دارای هيچ سهمی نبوده و نيست.

اميدواريم با پرهيز از فضاسازی‌های کاذب و فرافکنی‌های سياسی همه بکوشند تا پرونده بی‌سابقه و بهت آور مالی اخير و سوء استفاده‌های مرتبط آن توسط مسئولان ذيربط به صورت عادلانه و ريشه‌ای پيگيری شود تا انشالله نتيجه آن احقاق حق مردم و رسيدگی مناسب به همه اتهامات و برخورد جدی با متهان و مجرمان باشد.

دفتر حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016