سه شنبه 12 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: دولت در برابر هجمه‌ها سکوت می‌کند، مهر

رئيس جمهور با اشاره به آنچه سيل اتهام ها عليه دولت و اعضای آن خواند، گفت: دولت برای آنکه وجهه ايران اسلامی در دنيا تخريب نشود در مقابل همه هجمه ها سکوت می کند.

به گزاش خبرگزاری مهر، به نقل از پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد ظهر امروز سه شنبه در اجلاس سراسری استانداران در محل وزارت کشور با بيان اينکه امروز به هر کجای کشور و به هر حوزه ای که برويد، شاهد فعاليت و تلاش گسترده برای سازندگی کشور خواهيد بود، گفت: کارهايی را که در اين دولت برای سازندگی کشور انجام شده است در هر حوزه ای با گذشته مقايسه کنيد، افتخار آفرين است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور به وجود فضای نشاط و اميد در کشور اشاره کرد و افزود: امروز اميدواری به کار و تلاش در کشور بی نظير است و انگيزه قابل توجهی برای سرمايه گذاری و فعاليت اقتصادی بوجود آمده و يک جهت واحد برای سازندگی کشور ايجاد شده است که بی شک اين يک موهبت الهی است.

وی با تاکيد بر لزوم قدردانستن لحظات و ثانيه های فرصت خدمتگزاری اظهار داشت: شياطين به دنبال ضايع کردن فرصت ها هستند لذا بايد همه به اين نکته واقف باشند که استفاده مناسب از فرصت هاست که کشور را می سازد.

احمدی نژاد کشور را نيازمند کار عالمانه، پيگير و صادقانه عنوان کرد و ادامه داد: هر کاری که در فضايی غير الهی انجام شود چيزی جز وهم و خيال نيست و ارزشی ندارد؛ دستاوردهای بزرگ و حقيقی جز از مسير کار سخت به دست نمی آيند.

رئيس جمهور خاطرنشان کرد:‌ جمهوری اسلامی برپا شد تا حکومت اسلام، عدالت، پاکی، صداقت و ايستادگی بر حق، اصول و ارزشهای الهی و انسانی برپا شود نه بده بستان ها و لاپوشانی هايی که برخی اصرار دارند به کشور تحميل کنند. در حکومت اسلام ارزش آبروی يک مومن بالاتر از ارزش خانه خدا است و شايد بتوان با غوغاسالاری دولت را متهم کرد اما يقيناً حساب و کتاب الهی و روز قيامت با آنچه در دنيا وجود دارد متفاوت است.

وی گفت: اگر کار برای خدا باشد يقيناً شکست در آن راهی ندارد چرا که ذات اين نوع کار پيروزی است و حضرت امام خمينی (ره) آمد تا اين درس را بدهد و حکومت ولايت هم معنايش همين است که همه بايد برای خدا کار کنند.

رئيس جمهور با اشاره به آنچه برخی فضاسازی ها عليه دولت خواند اظهار داشت: بنده از ابتدا هم اعلام کردم برای اين قدم در ميدان گذاشته ام که حلقه های بسته مديريتی را بشکنم و آرمان های فراموش شده ای را که بعضاً در داخل و خارج کشور به تمسخر گرفته می شد، احيا کنم و از ابتدا هم معتقد بودم که تنها مشکل کشور انحراف از ارزش ها و اصول انقلاب است و طبيعی است که اين حرف ها مخالف دارد و مخالفان هر چه در توان داشته باشند برای از ميدان خارج کردن ما عملياتی خواهند کرد.

احمدی نژاد تصريح کرد: کسانی در مقابل ما صف کشيده و ما را به انحراف متهم می کنند که بسياری از مشکلات کشور ناشی از مديريت آنها بر جامعه است و حالا ما را به انواع و اقسام تهمت ها متهم می کنند.

وی گفت : اينجا ايران است، جايی که چشم همه مستضعفين، مظلومان،‌ آزادی خواهان و عدالت طلبان به آن است و دولت برای آنکه وجهه ايران اسلامی در دنيا تخريب نشود در مقابل همه هجمه ها سکوت می کند و کار و تلاش برای ساختن کشور را به پاسخگويی به فضاسازی ها و تبليغات ترجيح می دهد.

رئيس جمهور با اشاره به آنچه سيل اتهام ها عليه دولت و اعضای آن خواند خاطرنشان کرد: من به دنبال دفاع از کسی نيستم و سکوت را برای منافع کشور ترجيح می دهم اما معتقدم خدا از بندگان خود دفاع خواهد کرد و هجمه هايی را که فراتر از نقد، ظلم به دولت و پاکترين فرزندان ملت است، بی پاسخ نخواهد گذاشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016