چهارشنبه 13 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا خاتمی: در انتخابات شرکت نمی کنيم، امروز

محمدرضا خاتمی عضو مرکزيت مشارکت در حاشيه مراسم ختم پدر حسن روحانی در جمع خبرنگاران از نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار داشت: بنده تشکيل ۱+۷ جبهبه اصلاحات را از زبان شما می‌شنوم.

وی در پاسخ به اين سؤال که آيا اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده شرکت خواهند کرد يا خير، اين سوال را مطرح کرد که آيا قرار است انتخاباتی برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خاتمی در پاسخ به سؤال ديگری در مورد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: اين شورا سال‌های سال است که فعاليت می‌کند؛ اين شورا آئين‌نامه‌ای دارد که بر اساس آن گروه‌های مختلف عضو جبهه اداره جلسات را به عهده می‌گيرند.

خاتمی در پاسخ به اين سؤال که اگر مجلس ششم هم‌اکنون روی کار بود، چه برخوردی با اختلاس اخير می‌کرد،گفت اگر مجلس ششم بود، چنين اختلاسی روی نمی‌داد.

وی در پاسخ به اين سؤال که چرا برخی افراد هم طيف شما پيشنهاد نظارت بين‌المللی در انتخابات را مطرح می‌کنند، افزود: من در جريان کار آقای خرم نيستم.

عضو مرکزيت حزب مشارکت در پايان تاکيد کرد که اصلاح‌‌طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016