یکشنبه 17 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کوچک‌زاده، نماينده مجلس: ۱۳ ميليون حامی موسوی، کانديدا معرفی کنند، آفتاب

مهدی کوچک‌زاده با تفکيک اصلاح‌طلبان به سه بخش و رد صلاحيت دو دسته از آنها، گفت: گروه ديگر ۱۳ ميليون رای‌دهنده به آقای ميرحسين موسوی هستند که اينها تمام حقوق مردم عادی را دارند و می‌توانند از بين خود نامزد انتخاب کنند و يا نامزد انتخاباتی شوند در انتخابات شرکت کنند يا نکنند و می‌توانند با اصول‌گرايان رقابت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آفتاب: مهدی کوچک‌زاده، عضو فراکسيون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پايگاه خبری تحليلی اعتدال گفت: درباره اصلاح‌طلبان بايد تفکيکی صورت گيرد؛ اين مجموعه به سه بخش قابل تقسيم است؛ يک بخش کسانی که هدايت رفتارهای حوادث بعد از انتخابات رياست‌جمهوری را بر عهده داشتند و هدايت‌‌گران اصلی اين قضايا بودند.

عضو جبهه پايداری انقلاب اسلامی افزود: يک مجموعه هم در کف خيابان‌ها اعمال خلاف قانون انجام دادند و به اموال عمومی جامعه و جان و مال مردم صدمه زدند.

کوچک‌زاده ادامه داد: گروه ديگر ۱۳ ميليون رای‌دهنده به آقای ميرحسين موسوی هستند که اينها تمام حقوق مردم عادی را دارند و می‌توانند از بين خود نامزد انتخاب کنند و يا نامزد انتخاباتی شوند در انتخابات شرکت کنند يا نکنند و می‌توانند با اصول‌گرايان رقابت کنند.

عضو فراکسيون اصول‌گرايان ادامه داد: دو دسته اول نه صلاحيتی دارند، نه صلاحيت آنها تاييد خواهد شد و مردم تکليف‌شان را مشخص کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016