شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: ديپلماسی فعال و ارزيابی عميق توطئه جديد استکبار ضروری است، ايلنا

تبليغات سوء وسيع استکبار جهانی ضرورت هوشياری مردم، ديپلماسی فعال و ارزيابی عميق اين توطئه جديد استکبار را در مراکز ذی‌صلاح و شورای عالی امنيت کشور مضاعف می‌سازد.


ايلنا: در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام، ادامه بررسی سياست‌های کلی پيرامون روابط خارجی پيگيری شد و سه بند ديگر اين سياست‌ها به تصويب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در ابتدای اين جلسه، اعضاء به تحليل شانتاژ تبليغاتی اخير آمريکا در خصوص جمهوری اسلامی ايران با همکاری و هماهنگی قبلی با برخی رسانه‌های همسوی صهيونيستی و برخی کشورهای منطقه پرداختند و آن را محکوم کردند.

آيت‌الله هاشمی رفسنجانی نيز با محکوميت اين توطئه جديد آمريکايی‌ها، تأکيد کرد: تبليغات سوء وسيع استکبار جهانی هماهنگ با اظهارات منفی مديرکل آژانس هسته‌ای و گزارش گزارشگر شورای حقوق بشر، ضرورت هوشياری مردم، ديپلماسی فعال و ارزيابی عميق اين توطئه جديد استکبار را در مراکز ذی‌صلاح و شورای عالی امنيت کشور مضاعف می‌سازد.

در ادامه جلسه، تدوين سياست‌های کلی نظام، پيرامون روابط خارجی پيگيری و موارد ذيل تصويب شد:

-بهره‌گيری از ظرفيت های دينی و فرهنگی جهت توسعه و تعميق هويت اسلامی بر پايه قرآن و مکتب اهل بيت در ميان مسلمانان جهان
-ترويج فرهنگ و تمدن ايرانی در جهان با رعايت ارزش‌های اسلامی و آموزشی زبان فارسی به ويژه در حوزه فرهنگی و تمدنی ايران بزرگ
-تقويت هويت ايرانی- اسلامی ايرانيان خارج از کشور و ايجاد زمينه‌های لازم در جهت مشارکت فعال آنان در توسعه ملی و حمايت از حقوق فردی و جمعی آنان و همچنين حقوق ايرانيان در خارج از کشور با رعايت مصالح و منافع ملی.

ادامه بررسی اين سياست‌ها به جلسه آتی مجمع موکول گرديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016