شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با وجود تکذيب ايران آمريکا بار ديگر گفت واشنگتن با تهران تماس مستقيم داشته است، ايلنا

آمريکا با وجود تکذيب دفتر نمايندگی ايران در سازمان ملل متحد مدعی شد مقام های آمريکايی با ايرانی ديدار کرده اند.


ايلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه آمريکا با وجود تکذيب دفتر نمايندگی ايران در سازمان ملل متحد، بار ديگر مدعی شد مقام‌های آمريکايی با مقام‌های جمهوری اسلامی ديدار کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، دفتر روابط عمومی نمايندگی ايران در سازمان ملل متحد روز جمعه خبر ملاقات سوزان رايس با محمد خزاعی، نمايندگان دائم آمريکا و ايران در سازمان ملل متحد را تکذيب کرد.

با اين حال ويکتوريا نولاند مدعی شد: آن‌ها به خوبی از اين امر آگاهند. هرگونه تلاش از سوی آنان (مقام‌های ايران) برای تکذيب اين خبر، بيانگر اين است که تا چه حد درباره اين مسائل صادق هستند.

او افزود که نمی‌تواند تاييد کند اين ديدار در کجا يا بين چه مقام‌هايی انجام شده است.

شبکه سی بی‌ اس آمريکا پيش از اين به نقل از مقام‌های اين کشور که خواستند نا‌شناس باقی بمانند، گزارش داده بود که رايس با ديپلمات‌های ايرانی در نيويورک ديدار کرده است.

مقام‌های دفتر نمايندگی ايران در سازمان ملل می‌گويند هيچگونه ملاقات و يا مذاکره‌ای بين دو کشور وجود نداشته و از چنين تماسی اطلاع ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016