یکشنبه 24 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش احمدی‌نژاد به ادعای اخير آمريکا عليه ايران: ترور مربوط به انسان‌های بی‌فرهنگ است، خبرآنلاين

دولت - رييس‌جمهور با اشاره به ادعای کذب اخير آمريکا عليه ايران، تصريح کرد: ملت ايران را متهم به تروريسم می‌کنند، در صورتی که ترور مربوط به انسان‌های بی‌فرهنگ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدی‌نژاد در دومين نشست پنجمين دوره مجلس دانش آموزی با بيان اين مطلب، افزود: ملت ايران ملت بافرهنگی است و احتياج به ترور ندارد و ترور کار شماهاست.

وی با اشاره به ديدارهای خود با گروه‌های مختلف آمريکا در جريان سفر اخيرش به نيويورک جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در ديدارهايی که با آنها داشتيم متوجه شديم که آنها نيز از وضعيت موجود جهان ناراضی هستند، همه از اين وضعيت ناراضی هستند و به دنبال تغيير هستند و اگر راه درست و حقيقت به درستی معرفی شود، همه آن را انتخاب می‌کنند.

گزيده سخنان وی به نقل از ايسنا از اين قرار است:

*استکبارگران با بلاهايی که بر سر بشريت آوردند، روی تمام بدکاران و زشت‌کاران تاريخ را سفيد کرده‌اند، آنها امروز به بن‌بست رسيده‌اند و وقتی می‌بينند پرچمی در جهان بلند شده است که حاوی فرهنگ و انديشه ملت ايران است، روحيه انقلاب ملت ايران است اين موضوع برای آنها سخت است و طراحی می‌کنند که آن را مورد هجمه قرار دهند.

*جوسازی‌های غربی‌ها عليه ملت ايران و متهم کردن ملت ايران به تروريست در حالی است که ملت ايران ملتی با فرهنگ است و احتياجی به ترور ندارد . ترور کار شماهاست.

* تمام اين فشارها برای اين است که ما خودمان را پيدا نکنيم و پيشرفت نکنيم


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016