دوشنبه 25 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار همدانی: جريان انحرافی خطرناکترين جريان بعد از فتنه است، مهر

مشهد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: جريان انحرافی خطرناکترين جريان پس از فتنه ۸۸ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين همدانی يکشنبه شب در چهارمين همايش "نقش شجره طيبه صالحين در کار و توليد" که با حضور فرماندهان و مسئولين رده‌های مقاومت سازمان بسيج کارخانجات تهران در مشهد برگزار شد اظهار داشت: امروز ما و سپاه تهران بزرگ يک ماموريت بيشتر ندارد و آن هم امر به معروف و نهی از منکر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين مطلب که ماموريت ما در مقابل همه فتنه ها و جريانهای انحرافی و همه مشکلات و موانع امر به معروف و نهی از منکر است ادامه داد: فتنه‌ها و حوادث متفاوت است و همه مشکلات و موانع سر راه ما همانند زمان جنگ که يک بار مين بود، يکبار موانع آب فرق می کنند.

سردارهمدانی با اشاره به اين مطلب که کسانی که تربيت شده اند و باور کرده اند می توانند از موانع عبور کنند اظهار داشت: يک روزی فتنه جنگ بود، روزی حوادث بعد از جنگ، سپس فتنه تير ۷۷ و بعد از آن فتنه ۸۸ شکل گرفت که خدا را شکر از همه اين ها عبور کرديم.

وی با بيان اين مطلب که امروز خطرناک ترين جريان، جريان انحرافی است، گفت: جريان انحرافی بسيار خطرناک است، که امروز داريم مشاهده می کنيم و علامت های آن را هم می بينيم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران افزود: رهبر فرزانه انقلاب ما فرمودند، بعضی ها گفتند که زوم کرده اند روی شخص، رهبر گفتند نه اين اين جريان است، دشمن دست بردار نيست و زمانی دشمن دست بردار ما می شود که دست از شعار اساسی و اصولی خود برداريم.

وی در ادامه مطلب فوق تصريح کرد: ما به دشمن بگوييم که استقلال نمی خواهيم، مستعمره خواهيم شد، هيچ وقت چنين اتفاقی نخواهد افتاد، زيرا ما ۲۵۰ هزار شهيد داده ايم برای اين ارث و در گرانبها، بنابراين کسی از اين اصول و اصل دست برنخواهيم داشت.

همدانی با بيان اين مطلب که فتنه امسال با فتنه سال گذشته متفاوت است، گفت: طرح صالحين می خواهد افراد را تربيت کند تا در حادثه و فتنه جديد از کاروان انقلاب ريزش نداشته باشيم.

وی با اشاره به اين مطلب که غبار فتنه تاريک می کند و ممکن است در اين تاريکی عده ای گم شوند و از قافله جا بمانند، اظهار داشت: طرح صالحين فرد را آماده می کند تا در اجرای ماموريت های هميشه آمادگی لازم را داشته باشيم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران تصريح کرد: در فتنه ها مجاهدين ما در تهران هر چه آنها تلاش کردند ياران امام را بگيرند، اما نتوانستند، ياران امام را از ادارات و کارخانه ها بيرون کردند، پزشکان ما را مشکل ساز کردند، بنابراين بايد چنين افرادی را در جامعه زياد کنيم تا تهديدات کم شود.

وی با بيان اين مطلب که تربيت در طرح صالحين بايد وظيفه امروز بسيجيان ما باشد، اضافه کرد: در تهران فضايی را آماده کرده ايم که تا دو هفته آينده ۱۱ هزار نفر از مربيان و سرحلقه های صالحين جهت آموزش دور هم جمع خواهندشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016