یکشنبه 24 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون قضايی مجلس:جريان فتنه‌‌ در قالب سؤال از وزير اقتصاد به صحن ‌مجلس آمده است، فارس

عضو کميسيون قضايی مجلس با تاکيد بر اينکه سؤال از وزير اقتصاد درباره نحوه توزيع سهام عدالت در سال ۸۸ اصلا در صحن علنی قابل طرح نيست، گفت: بعد از گذشت مدت‌ها مباحثی که از سوی جريان فتنه ۸۸ تعقيب می‌شد، امروز با شيوه ديگری به صحن علنی وارد شده است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی نماينده مردم بم و عضو کميسيون حقوقی و قضايی مجلس شورای اسلامی طی تذکر آئين‌نامه‌ای با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۳ آئين نامه داخلی پارلمان در جلسه علنی امروز يکشنبه و در جريان بررسی سؤال تعدادی از نمايندگان از وزير امور اقتصادی و دارايی که درباره نحوه توزيع سهام عدالت بود، اظهار داشت: اين موضوع واقعا سؤال عجيب و غريبی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر حفظ شان و اقتدار و منزلت مجلس و دفاع از حقوق و جايگاه قانونی نمايندگان، گفت: بعد از گذشته مدت‌ها از انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸، متاسفانه همان بحثی که جريان فتنه در سال ۸۸ در خصوص سهام عدالت دنبال کرد و برخی از مردم را فريب ‌داد و ملت را به کف خيابان کشاند، امروز همان موضوع با شيوه ديگری وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شده است.

غضنفر آبادی با ذکر اين نکته که مطرح کردن اين مسئله در مجلس درست نيست، گفت: اين موضوع يعنی همان مباحثی که سران فتنه می‌گفتند و امروز همان موضوع در صحن علنی مجلس دنبال می‌شود، از اين رو اين موضوع اصلا در صحن علنی پارلمان قابل طرح نيست.

سيدشهاب الدين صدر نايب رئيس دوم مجلس که در غياب لاريجانی و باهنر رياست جلسه را بر عهده داشت، گفت: اين سؤال درباره موضوع سهام عدالت است. در توضيحات حسينی وزير اقتصاد نيز درباره ساز و کار قانونی سهام عدالت خواهد بود.

وی تاکيد کرد: اتهامات مربوط به انتخابات سال ۸۸ قطعا در اين جا قابل طرح نيست و اگر انگيزه‌ دوستان آن موضوع باشد، بايد بدانند که اين موضوع اصلا در صحن علنی قابل طرح نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016