سه شنبه 26 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با تصويب هيأت دولت، خريد کالاهای خارجی توسط دستگاه های دولتی ممنوع شد، ايرنا

تهران - با تصويب هيات وزيران ، خريد کالاهای خارجی توسط دستگاه های دولتی ممنوع شد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رسانی دولت ، بر اين اساس دولت؛ ذيحسابان دستگاه ها يا عناوين مشابه را موظف کرد بر اجرای اين تصويب نامه نظارت و از پرداخت اعتبار برای خريد کالاهای خارجی دارای نمونه و يا مشابه توليد داخلی و تاييد اسناد مرتبط با آن خودداری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هيات وزيران به منظور حمايت از کالاهای توليد داخل و جلوگيری از ورود کالاهای بی کيفيت و فاقد استاندارد به کشور با ممنوعيت خريد کالاهای خارجی دارای نمونه و يا مشابه توليد داخلی توسط تمامی دستگاه های دولتی موافقت کرد.
هيات وزيران به استناد اصل يکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای امر مقام معظم رهبری در ديدار با نخبگان سراسر کشور، ممنوعيت خريد کالاهای خارجی (اعم از کالاهای ساخته شده، قطعات، ملزومات، تجهيزات و غيره تحت هر عنوان) دارای نمونه و يا مشابه توليد داخلی توسط تمامی دستگاه های دولتی(موضوع مواد(۲)،(۳)،(۴) و(۵) قانون محاسبات عمومی کشور و ماده(۵) قانون مديريت خدمات کشوری و موارد مستثنی مندرج در ماده(۱۱۷) قانون مديريت خدمات کشوری) و همچنين تمامی دستگاه ها يا نهادها و عناوين مشابهی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی يا دولتی استفاده می کنند را تصويب کرد.
بر اين اساس دولت همچنين تبليغ کالاهای خارجی در رسانه هايی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، جز در موارد مصرح قانونی ممنوع است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016