پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"ديدار مردمی" حيدر مصلحی، وزير اطلاعات: مردم می آيند به ما اطلاعات می دهند، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اطلاعات در تشريح جزئيات ديدار مردمی خود گفت که مردم در اين گونه جلسات به دنبال ارائه اطلاعات درباره دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حيدر مصلحی وزير اطلاعات در حاشيه ديدار چهره به چهره با مردم استان تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه مشکلات بيشتر مردم در چه زمينه‌هايی بود و ارزيابی شما از اين ديدارها چيست، گفت: اين حرکت يعنی ديدار چهره به چهره با مردم و مخصوصاً ديدار با افرادی که دست‌شان از همه جا کوتاه شده و جاهای مختلفی رفته و نتيجه نگرفته‌اند و برای حل مشکل‌شان اين جا می‌آيند، کار بسيار مثبتی است.

وی ادامه داد: ثمره کار اين است که مسئولين در تصميمگير‌ی‌هايشان متناسب با مشکلات مردم تصميم می‌گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات با بيان اينکه وقتی ارتباط مسئولين و مردم تنگاتنگ نباشد تصميمات پشت درهای بسته اتخاذ شده و به معضلات و مشکلات مردم خيلی توجه نمی‌شود، اظهار داشت: با توجه به اين موضوع ارتباط چهره به چهره بسيار ارزشمند است.

وی ادامه داد: در گذشته يک مشکل جدی داشتيم که اين ارتباط چهره چهره مردم و مسئولين برقرار نبود، از اين رو خيلی از تصميم‌گيری‌ها مردم را در معضلات و مشکلات می‌انداخت.

وزير اطلاعات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه موضوعاتی که مردم معمولاً در ديدار شما مطرح می‌کردند، چه چيزهايی بود،‌ خاطرنشان کرد: در بخش مراجعات، مردم به دنبال ارائه اطلاعات هستند و می‌خواهند بيايند و مسائل مختلف را که در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف وجود دارد را به ما منعکس کنند چرا که احساس می‌کنند که وزارت اطلاعات می‌تواند اين موضوعات را پيگيری کند.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: در واقع می‌توان گفت که ما در اينجا اطلاعات مردمی شکل می‌دهيم.

وی همچنين با بيان اينکه بخشی از مراجعات مردمی مربوط به گزينش است، يادآور شد: افرادی علاقمند به ورود به وزارت اطلاعات هستند و در اينجا گزينش ما با ساير دستگاه‌ها تفاوت دارد از اين رو ممکن است مردم در اين فرايند دچار مشکل شوند لذا مردم برای حل آن هم مراجعه می‌کنند.

وزير اطلاعات تاکيد کرد: برخی مردم ممکن است در بحث گزينش با نظر منفی وزارت اطلاعات روبرو شده باشند، که مراجعه می‌کنند تا علت آن را بدانند، ما هم بررسی می‌کنيم و ممکن است با يک بررسی مجدد مشکل‌شان حل شود.

وی همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره ارتباط اين وزارتخانه با مردم و رسانه‌ها گفت که به زودی سايت روابط عمومی و ارتباط مردمی وزارت اطلاعات راه‌اندازی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016