سه شنبه 22 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: اموال اختلاس کننده از بانک بلوکه شده است، پژاک بايد کاملأ مضمحل شود، فارس

خبرگزاری فارس:حجت الاسلام مصلحی گفت: وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارايی با هماهنگی که با هم داشتند قضيه را به گونه ای تعقيب کردند که حق و حقوق بيت المال و مردم از بين نرود.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت الاسلام مصلحی در حاشيه جلسه هيئت دولت درباره اختلاس اخير با بيان اينکه دستگاه اطلاعاتی در اين زمينه اقدام کننده اوليه بود گفت: وزارت اطلاعات نسبت به دستگيری عوامل و برگرداندن پولهايی که جابجا شده بود اقدام کرد.

وزير اطلاعات ياداور شد: اموال اختلاس کننده بلوکه شده است و به تخلف بانک نيز رسيدگی خواهد شد.

مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه اين اختلاس ارتباطی با خارج از کشور داشته است يا خير گفت: نه چنين چيزی نيست و اين مسئله ربطی به خارج نداشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزيراطلاعات تاکيد کرد: تخلفی که صورت گرفته در يک بانک است و اختلاس کننده می خواست از ديگر بانکها نيزسوء استفاده کند که جلويش گرفته شد.

*گروهک تروريستی پژاک بايد کاملا مضمحل شود

حجت الاسلام مصلحی با تاکيد بر اينکه اين گروهک ، ضد انقلاب است گفت : پژاک در کشور اقداماتی صورت داد که به همين علت ضربات متعددی به ان وارد شد از اين رو به دنبال اقدامات تلافی جويانه ايذايی است.

مصلحی تاکيد کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نيز در عملياتهای خود ضربات متعدد سختی به پژاک وارد کرده است.

وی تصريح کرد : نبايد موضوع پژاک را مشکل ملی تلقی کنيم بلکه اين يک گروهک تروريستی است که اقدامات ايزايی صورت می دهد و به علت اينکه سپاه در مرز در تامين امنيت ماموريت دارد در اين زمينه وارد شد و موفقيت های بسيار خوبی نيز کسب کرد.

مصلحی تاکيد کرد: در بحث اطلاعاتی نيز موفقيت های بسيار خوبی بدست امده و گروهک پژاک در مباحث اطلاعاتی ضربات سنگينی متحمل شده است .

وزير اطلاعات گفت : جمهوری اسلامی ايران به دنبال اضمحلال کامل اين گروهک است.

*هلاکت سه عضو گروهک تروريستی کوموله

وزير اطلاعات از هلاکت سه عضو گروهک تروريستی کوموله در درگيری با سربازان گمنام امام زمان(عج) در دو شب پيش خبر داد.

حجت الاسلام مصلحی افزود: يکی از کسانی که سال گذشته در تاسوعای حسينی سه نفر از نيروهای انتظامی را به شهادت رسانده بود می خواست اقدام تروريستی ديگری انجام دهد که در درگيری با سربازان گمنام امام زمان به همراه دو تروريست ديگر به هلاکت رسيد و چند نفر ديگر نيز دراين رابطه دستگير شدند.

وزير اطلاعات با بيان اينکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهبرد براندازی نرم در طولانی مدت و روش سخت افزار و نرم افزار را توام دنبال می کند گفت: ممکن است گروهکهای مختلف تروريستی وهمچنين منافقان و نظام سلطه با توجه به نقاط مشترکی که در ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند اهداف مشترکی را نيز دنبال کنند اما در نوع ضربه زدن متفاوت عمل کنند.

وی گفت : اينگونه نيست که گروهک های تروريستی و منافقين در هر موقعيتی به شکل يکسان وارد شوند بلکه گاهی اوقات با اقدامات تروريستی و در بعضی مواقع با نزديکی به مجموعه های خودی و در لباس دوست، ظاهر می شوند تا به اهداف خود برسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016