شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اشتون: قدرت های بزرگ آماده مذاکره با تهران هستند، فارس

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که قدرت های بزرگ آماده هستند که با تهران درباره موضوع هسته ای مذاکره کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که روز جمعه طی نامه‌ای به ایران اعلام کرده است که قدرت‌های بزرگ آماده هستند که طی هفته های آینده با ایران درباره موضوع هسته ای نشست برگزار کنند.

اشتون گفت در صورتی که تهران آماده مشارکت جدی در مذاکراتی با محتوا، درباره برنامه هسته‌ای خود باشد، قدرت‌های بزرگ این آمادگی را دارند که در هفته‌های آینده با تهران نشست برگزار کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اشتون طی این نامه که به "سعید جلیلی" دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران نوشته شده است، گفت: زمانی که به اقدامات خود برای ادامه گفت‌وگوها ادامه می دهیم این مهم است که به دنبال نتایج قاطعی باشیم.

وی ادامه داد: ما باید مطمئن باشیم که زمانی که ما بار دیگر با یکدیگر دیدار می‌کنیم بتوانیم پیشرفتی واقعی درباره موضوع هسته ای داشته باشیم به گونه ای که دو طرف بتوانند مزایای قاطعی را ترسیم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016