جمعه 1 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاترين اشتون در ديدار با علی اکبر صالحی: پاسخ نامه جليلی را به زودی ارايه می دهم، ايرنا

نيويورک -علی اکبر صالحی وزير امور خارجه جمهوری اسلامی ايران و کاترين اشتون مسوول روابط خارجی اتحاديه اروپا در ديداری دوجانبه که در محل سازمان ملل انجام شد، آخرين تحولات مربوط به خاورميانه و موضوع هسته ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


به گزارش خبرنگار ايرنا در اين ديدار آقای صالحی با اشاره به ظرفيتهای همکاری ميان ايران واتحاديه اروپا اظهار داشت : ايران واتحاديه اروپا می توانند مکمل يکديگر باشند و در زمينه های مختلف به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم اشتون نيز در اين ملاقات با اشاره به نقش ايران در منطقه و سابقه تمدنی آن ، اظهار داشت : با توجه به تحولات منطقه موضوعات زيادی برای گفت وگو و تبادل نظر داريم و از روابطی متين با جمهوری اسلامی ايران استقبال می کنيم .
در اين ديدار درباره برنامه هسته ای ايران نيز مذاکره شد و دکتر صالحی با اشاره به همکاريهای ايران با آژانس بين المللی انرژی هسته ای از جمله ديدار خود با مديرکل آژانس ،سفر معاون مديرکل آژانس به ايران و بازديد از برخی تاسيسات هسته ای کشورمان از جمله تاسيسات آب سنگين برای اولين بار و همچنين موضوع طرح گام به گام پيشنهادی روسيه تصريح کرد که در فاصله زمانی ديدار قبلی با خانم اشتون تا ديدار جاری در نيويورک ،تحولات زيادی در خصوص موضوعات مختلف از جمله موضوع هسته ای ايران صورت گرفته است .
خانم اشتون نيز با تاکيد بر اينکه ما موضوع حل مسئله هسته ای ايران را از راههای ديپلماتيک دنبال می کنيم گفت : اميدواريم در مسيری قرار بگيريم که به حل مسائل منتهی شود.
وی افزود : بزودی پاسخ نامه دکتر جليلی را ارائه خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016