یکشنبه 1 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت خودروهاي داخلي حدود ۲۰۰ هزار تومان افزايش يافت، ایسنا

با اعمال نرخ جديد حق بيمه شخص ثالث، خودروسازان داخلي امروز (اول آبان) با ارسال بخشنامه‌اي به نمايندگان رسمي فروش، قيمت محصولات خود را به طور ميانگين200 هزار تومان افزايش دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيش از اين اعلام شده بود كه بيمه‌ مركزي در نامه‌اي به خودروسازان از افزايش قيمت حق بيمه شخص ثالث خودروها به ميزان به طور ميانگين 200 هزار تومان خبر داده كه دليل آن نيز افزايش نرخ ديه كامل از 40 ميليون تومان در ماه‌هاي عادي به 67 ميليون و 500 هزار تومان و در ماه‌هاي حرام به 90 ميليون تومان بوده است.

به اين ترتيب طبق جديدترين اطلاعات بازار، از امروز (اول آبان) قيمت خودروهاي داخلي به طور ميانگين 200 هزار تومان افزايش يافت.

در محصولات خانواده سايپا نيز اين افزايش به طور ميانگين 200 هزار تومان بوده است؛ به عنوان مثال قيمت پرايد و تيبا 200 هزار و تندر 170 هزار تومان افزايش يافته است.

در خانواده محصولات ايران خودرو نيز افزايش قيمت اعمال شده در خودروها از 180 تا 200 هزار تومان متغير بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو شركت بزرگ خودروساز داخلي امروز با ارسال بخشنامه‌اي به نمايندگان فروش رسمي خود افزايش قيمت محصولات را اعلام و اعمال كرده‌اند.

اما در محصولات گروه خودروسازي بهمن و كرمان خودرو نيز افزايش قيمت 200 هزار توماني اعمال شده است؛ به‌گونه‌اي كه قيمت مزدا 3 تيپ 3 گروه بهمن حدود 180 هزار تومان و ليفان توليدي كرمان خودرو نيز تقريبا در همين حدود افزايش يافته است.

خودروسازان پيش از اين اعلام كرده بودند كه افزايش قيمت بيمه شخص ثالث را عينا بر قيمت فروش محصولات خود اعمال خواهند كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016