سه شنبه 3 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی وزير کشور: عمليات‌های ۱۱ ماه گذشته تروريست‌ها در شرق کشور ناکام مانده است، فارس

علی عبدالهی گفت که با توجه به اشراف اطلاعاتی و اقدامات پيشگيرانه که انجام داده‌ايم، در حدود ۱۱ ماه پيش گروه‌های تروريستی درشرق کشور با وجود تلاش‌های فراوان موفق به انجام هيچ گونه عمليات تروريستی نشده‌اند.


علی عبدالهی معاون امنيتی و انتظامی وزير کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسات اخير هيئت‌ پاکستانی با هيئت ايرانی گفت: مذاکره ما با پاکستان در بسياری از موضوعات پيشرفت خوبی داشته و مذاکرات ما با آنها که اسمش را ديپلماسی امنيتی می‌گذاريم، گام‌های خوبی برای ايجاد امنيت در شرق کشور بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی و اقدامات پيشگيرانه که انجام داده‌ايم، در حدود ۱۱ ماه پيش گروه‌های تروريستی درشرق کشور با وجود تلاش‌های فراوان موفق به انجام هيچ گونه عمليات تروريستی نشده‌اند.

معاون امنيتی انتظامی وزير کشور با بيان اينکه در بحث مقابله با گروه‌های تروريستی در شرق کشور دستگيری و برخورد با عوامل تروريستی را داشته‌ايم، اظهار داشت: مذاکرات امنيتی ايران و پاکستان در مقابله با گروه‌های تروريستی شرق کشور بسيار موثر بوده است.

عبدالهی همچنين در خصوص انسداد مرزهای مشترک ايران و افغانستان متذکر شد: انسداد اين مرزها جواب داده و مرز ما با افغانستان تقريبا بسته شده است که به دنبال آن تردد مواد مخدر در اين مرزها به سختی صورت می‌گيرد و هزينه بالايی دارد.

وی در همين زمينه يادآور شد: با توجه به اقدامات ما در مرزهای ايران و افغانستان قاچاقچيان برای قاچاق مواد مخدر به سمت مرزهای مشترک ما با پاکستان روی آورده‌اند. که ما نيز در اين خصوص برای مقابله باقاچاقچيان با پاکستان مذاکراتی داشته‌ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016