چهارشنبه 29 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرماندار خاش: عوامل ترور دادستان شناسايی و مجازات می‌شوند، ايسنا

درپی ترور نافرجام دادستان شهرستان خاش در سه شنبه شب، شورای تامين شهرستان خاش با حضور رئيس دادگستری استان سيستان و بلوچستان تشکيل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه سيستان و بلوچستان، فرماندار خاش در اين جلسه گفت: با توجه به اهميت موضوع اعضای شورای تامين شهرستان خاش در حضور رئيس کل دادگستری استان آمادگی خود را با عوامل ايجاد فتنه و ناامنی اعلام و به طور يقين با راهکارهايی که انديشيده شده است با مخلان امنيت و بر هم زنندگان آرامش عمومی به شدت برخورد خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا شهرکی اظهارکرد: دستگاه‌های امنيتی و انتظامی شهرستان خاش در کنار خادمان مردم در حوزه قضايی مصمم هستند که ريشه ناامنی ها را بخشکانند.

وی تصريح کرد: عوامل ترور دادستان شهرستان خاش با همکاری مردم شناسايی شده و به زودی دستگير و به مجازات می رسند.

فضل الله شهبازی دادستان شهرستان خاش حوالی ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب بر اثر تيراندازی سرنشينان يک خودروی پژو از ناحيه يک دست زخمی شد و هم اکنون تحت مداوا و درمان قرار گرفته است.

برای چندمين بار است که در شهرستان خاش به جان دادستان اين شهرستان سوء قصد می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016