چهارشنبه 4 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: سه نماينده به امضاکنندگان پيوستند، پنج نفر هم اضافه شود نمی‌خواهند طرح سوال عملی شود، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران با بيان اينکه ظاهرا دو يا سه نماينده مجلس به جمع امضاکنندگان طرح سؤال از رئيس جمهور هستند گفت که يکی از مسئولان دولتی همراه با هيئت رئيسه در حال پس گرفتن امضاها هستند چرا که هيئت رئيسه بنا ندارد اين طرح عملی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشيه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با اشاره به مباحث مطرح شده درباره طرح سوال از رئيس جمهور گفت: هيئت رئيسه مجلس می‌‌گويد که ۶۹ امضا برای سؤال از رئيس جمهور موجود است و در صورتی که ۷۲و يا ۷۳ امضا موجود باشد طرح سؤال عملی خواهد شد. بر همين اساس ظاهرا دو يا ۳ نماينده به امضا‌کنندگان طرح سؤال از رئيس جمهور اضافه شده است.

وی با بيان اينکه اگر ۳ نماينده به امضاکنندگان طرح سؤال از رئيس جمهور اضافه شود، طرح سؤال بايد عملی شود، افزود: متاسفانه يکی از مسئولان دولتی با کمک هيئت رئيسه مجلس درحال پس گرفتن امضاها هستند. و حتی اگر ۵ نماينده به امضاکنندگان طرح سؤال اضافه شود هيئت رئيسه امضاهای ديگر را پس خواهد گرفت چرا که هيئت رئيسه مجلس بنا ندارد طرح سؤال را عملی کند.

مطهری با انتقاد از آنچه هزينه کردن رهبر معظم انقلاب برای طرح سؤال از رئيس جمهور خواند، گفت:‌مقام معظم رهبری در کرمانشاه به طور صريح فرمودند که در امور اجرايی دخالت نمی‌کنند.

نماينده مردم تهران همچنين گفت: افتخار از نمايندگی مردم تهران تنها کاری بود که می‌توانستم برای عملی شدن از طرح سؤال از رئيس جمهور انجام دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016