جمعه 6 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایشگاه مطبوعات در تاریکی فرو رفت، مهر

اختلال در جریان برق، موجب شد تا سالن‌ها و غرفه‌های هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در تاریکی فرو برود.

به گزارش خبرنگار مهر، لحظاتی قبل جریان برق در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) قطع شد و تمام غرفه‌ها در تاریکی مطلق فرو رفت. این در حالی است که بارش باران در تهران از بعدازظهر چهارشنبه موجب قطع برق برخی از محله‌های پایتخت شده و بامداد امروز نیز مناطقی از شرق تهران دچار قطع برق شده بود.

قطع برق در نمایشگاه، موجب اختلال گسترده در رفت و آمد و ارتباطات اینترنتی و ارسال و مخابره خبر شده و مردم در انتظار اقدام فوری مسئولان و دست‌اندرکاران امور اجرایی نمایشگاه هستند.

در حال حاضر نمایشگاه از برق اضطراری استفاده می‌کند و روشنایی نسبتاً محدودی در شبستان برقرار است، با این حال همچنان سیستم های برق غرفه‌های نمایشگاه قطع است.

در برنامه تمام نشست‌های سراها و نیز بخش جنبی نمایشگاه لغو شده است. به علاوه اینکه درست در زمان رونمایی از کتاب معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد این اتفاق در ساعت 16 و 13 دقیقه رخ داد.

قطع برق در حالی اتفاق می‌افتد که امروز، به دلیل تعطیلی ادارات و مدارس، شلوغ‌ترین روز نمایشگاه هجدهم است و پیش‌بینی می‌شود از آخرین روز این نمایشگاه نیز شلوغ‌تر باشد.

خبرهای تکمیلی از این قطعی ناگهانی برق در جریان برپایی هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها متعاقباً ارسال می‌شود.

هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا دهم آبان‌ماه در جریان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برق نمایشگاه مطبوعات امروز وصل می‌شود

رئیس نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه قطع برق نمایشگاه ناشی از اختلال در شبکه برق منطقه‌ای است که نمایشگاه در آن واقع شده، تأکید کرد: تا ساعتی دیگر برق مصلی وصل می‌شود.

محمدجعفر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قطع برق نمایشگاه سراسری و مربوط به منطقه 7 تهران است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مصلی از برق اضطراری استفاده می‌کند و در تلاش هستیم که این مشکل برطرف شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد افزود: این مشکل تا ساعتی دیگر حل خواهد شد.

هم‌اکنون روشنایی فضای غرفه‌ها و سالن اصلی مصلی به وسیله ژنراتورهای تولیدکننده برق اضطراری تأمین می‌شود و به گفته مسئولان اجرایی نمایشگاه، مشکلی در زمینه تأمین سوخت این ژنراتورها وجود ندارد و تا پایان فعالیت نمایشگاه در روز جاری، برق اضطراری دایر خواهد بود.

این در حالی است که ستاد اجرایی و ستاد خبری نمایشگاه با برق اضطراری به کار خود ادامه می‌دهند و اختلالی در نحوه اطلاع‌رسانی بخش‌های خبری نمایشگاه وجود ندارد، اما خبرگزاری‌ها امکان تولید و انتشار خبر از مبدأ غرفه را از دست داده‌اند.

کمتر از یک ساعت پیش برق نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به یکباره قطع شد و غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه را غافلگیر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016