شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز همدردی جمعی از پناهجويان ايرانی مقيم ترکيه با مردم مناطق زلزله زده

جمعی از ايرانيان مقيم شهر های مختلف ترکيه با صدور بيانيه ای با مردم زلزله زده شهر وان ترکيه ابراز همدردی کردند .

در متن اين بيانيه که به زبان ترکی استانبولی و انگليسی و فارسی منتشر شده است و به امضای ايرانيان مقيم شهر های ادرنه، ساکاريا، دروان، درافيون، استانبول، آنکارا، اسکی شهر، نيو شهر، درکرشهر، نروژ رسيده آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وقتی ديديم و شنيديم زلزله شهر وان و حومه آن را لرزانده وخسارات جانی و مالی فراوان و همچنين خانه های فرو ريخته زيادی را پشت سر خود به جاگذاشته ، غم جان فرسايی گلويمان را بشدت فشرد.
مردم وان سالهاست که ميزبان ايرانيهای که برای نجات خود وخانواده شان به ترکيه پناه می آورند ، بوده و هست. که بسيار جای تشکر و قدردانی دارد.
ما پناهجويان ايرانی که درد آورارگی، بی خانمانی، سرما وگرسنگی و دوری از عزيزان را با پوست و استخوان خود لمس کرديم ، به خوبی می دانيم مردم زلزله زده وان و حومه آن دچار چه رنج و گرفتاری شده اند. ما بدليل پناهندهبودن عملا" هيچ کمکی نمی توانيم برای اين مردم مهمان نواز انجام بدهيم. امابا تمامی وجود از صميم قلب ابراز همدردی کرده و آرزو داريم هرچه زود تر مشکلات اينمردم رنج ديده بر طرف شود و روز های خوشی در پيش رو داشته باشند.
همچنين ضمن ابراز همدردی با مردم ترکيه ، بخصوص مردم زلزلهزده وان از تمامی نهاد های جهانی و داخلی و مردمی می خواهيم برای کمتر شدن شدت رنجو درد هرچه زودتر کمک رسانی نمايند.

- جمعی از پناهجويان ايرانی در ادرنه
- جمعی از پناهجويان ايرانی در ساکاريا
- جمعی از پناهجويان ايرانی دروان
- جمعی از پناهجويان ايرانی درافيون
- جمعی از پناهجويان ايرانی دراستانبول
- جمعی از پناهجويان ايرانی درآنکارا
- جمعی از پناهجويان ايرانی دراسکی شهر
- جمعی از پناهجويان ايرانی درنيو شهر
- جمعی از پناهجويان ايرانی درکرشهر
- جمعی از پناهجويان ايرانی در نروژ


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016