یکشنبه 8 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رشد دسته جمعی قيمت انواع سکه، دلار بار ديگر اوج گرفت، مهر

با افزايش قيمت انواع سکه طی امروز يکشنبه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد به ۵۹۶ هزار تومان و هر دلار نيز در بازار آزاد با اختلاف ۲۳۳ تومانی با نرخ دولتی به ۱۳۰۴تومان افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قديم امروز يکشنبه با افزايش ۱۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۶۱۰ هزار تومان رسيد.

همچنين هر قطعه سکه تمام بار آزادی طرح جديد نيز با ۱۲ هزار تومان افزايش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۵۹۶ هزار تومان فروخته می شود. نيم سکه طی امروز با ۱۰ هزار تومان افزايش نسبت به ديروز، ۲۸۵ هزار تومان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قيمت هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نيز امروز ۱۴۹ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته هزار تومان افزايش نشان می دهد. در عين حال قيمت سکه های گرمی نسبت به روز گذشته در قيمت ۷۶ هزار تومان ثابت مانده است.

بر پايه اين گزارش، هر اونس طلا در بازارهای جهانی نيز ۱۷۴۴ دلار است. قيمت هر گرم طلای ۱۸ عيار نيز به ۵۴ هزار و ۵۵۰ تومان رسيد.

قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جديد بانکی نيز امروز ۵۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان و هر نيم سکه نيز ۲۷۳ هزار و ۵۲۰ تومان است.

هر ربع سکه نيز امروز در بانک ۱۴۶ هزار و ۶۴۰ تومان فروخته می شود. با اين حال هر سکه گرمی نيز در بانک ۷۳ هزار و ۸۴۰ تومان قيمت دارد.

بر اساس اين گزارش، قيمت دلار نيز نسبت به روز گذشته افزايش يافت و ضمن گذشتن از مرز ۱۳۰۰ تومان در حال حاضر در بازار آزاد ۱۳۰۴ تومان است در حالی که در روز گذشته قيمت بازار آزاد آن ۱۲۹۵ تومان بود. شايان ذکر است هم اکنون اختلاف قيمت دلار دولتی و آزاد به ۲۳۳ تومان رسيده است.

يورو نيز با افزايش ۳۸ تومانی نسبت به روز شنبه، هم اکنون ۱۸۳۸ تومان است. پوند نيز طی روز جاری ۲۰۹۵ تومان در بازار آزاد فروخته می شود ولی قيمت بانکی آن ۱۷۳۱ تومان است. همچنين قيمت بانکی دلار حدود ۱۰۷۲ تومان و يورو نيز ۱۵۱۶ تومان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016