سه شنبه 19 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واحدهای مرغداری در آستانه ورشکستگی قرار دارند، ايلنا

بخش وسيعی از توليدکنندگان مرغ گوشتی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند و اگر اين شرايط ادامه يافته و راهکاری برای آن در نظر گرفته نشود،در آينده ديگر مرغی توليد نشده وشرايط اين بخش از وضعيت کنونی تخم مرغ هم بد‌تر خواهد شد.


ايلنا: رئيس اتحاديه مرغداران گوشتی ايران گفت: در حال حاضر اغلب واحدهای مرغداری در آستانه ورشکستگی قرار دارند که در صورت ادامه شرايط کنونی، در آينده ديگر مرغی توليد نمی‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد يوسفی در گفت‌و‌گو با ايلنا ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان دولتی به وضعيت توليدکنندگان اين حوزه، افزود: ماه‌ها است که اتحاديه در خصوص وضعيت نامناسب توليدکنندگان مرغ در کشور فرياد می‌زنداما هيچ مسئوولی به داد ما نمی‌رسد.

وی گفت: در حال حاضر بخش وسيعی از توليدکنندگان مرغ گوشتی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند و اگر اين شرايط ادامه يافته و راهکاری برای آن در نظر گرفته نشود، در آينده ديگر مرغی توليد نشده و شرايط اين بخش از وضعيت کنونی تخم مرغ هم بد‌تر خواهد شد.

يوسفی در خصوص کارآمدی سياست‌های اعمال شده از سوی دولت به منظور حمايت از توليدکنندگان اظهار داشت: دولت به منظور حمايت از توليدکنندگان اقدام به خريد مرغ‌های توليد شده کرد، اما خريدی که صورت می‌گيرد با قيمتی نيست که واحدهای توليدکننده را به سود برساند. با شرايط خريد دولت تنها ميزان زيانی که واحد‌ها داشتند مقداری کاهش يافته است.

رئيس اتحاديه مرغداران گوشتی با اشاره به اينکه در حال حاضر ظرفيت توليد ماهانه مرغ کشور در حدود ۱۶۰ هزار تن است، افزود: متاسفانه در شرايط کنونی برای توليدکنندگان راهی به جز کاهش ميزان توليد باقی نمانده است. يک زمانی تلاش‌های بسياری برای افزايش ظرفيت توليد مرغ در کشور صورت گرفت اما امروز به جايی رسيده‌ايم که هيچ برنامه‌ای برای اين توليدات وجود ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016