چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد نماينده مردم اروميه از اجرا نشدن دستورات رئيس مجلس درباره درياچه اروميه، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم اروميه گفت که اگر دستورات رئيس مجلس در مورد درياچه اروميه اجرا نمی‌شود، طرح‌مان را دنبال کنيم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی‌پور نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس به موضوع طرح نجات درياچه اروميه اشاره کرد و خطاب به هيئت رئيسه مجلس گفت: متاسفانه بعد از جلسه‌ای که با رئيس مجلس داشتيم، ديگر هيچ اقدامی نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بنده به همراه آقای جهانگيرزاده از ۱۶۲ نماينده امضا گرفتيم تا طرح يک‌فوريتی در اين زمينه داشته باشيم البته اگر دستورات رئيس مجلس اجرا شود ما اين طرح را مطرح نمی‌کنيم ولی اگر دستورات رئيس در مورد احيای درياچه اروميه اجرايی نمی‌شود، ما اين طرح را مطرح کنيم.

لاريجانی در پاسخ به تذکر قاضی‌پور گفت: ما جلسه‌ای را گذاشتيم و همه مسئولين مربوطه هم در آن جلسه حضور داشتند که در آن جلسه تصميمات مهمی گرفته شد.

وی افزود: اگر اين تصميمات انجام شود، ديگر نيازی به طرح نيست چرا‌که طرح شما نيز همان تصميمات را دنبال می‌کند.

رئيس مجلس در عين حال خواستار پيگيری تصميمات مسئولان شد.

قاضی‌پور در تذکری ديگر نسبت به اخذ هزينه گاز مصرفی از مساجد روستايی انتقاد کرد و اظهار داشت: طبق قانون وزارت نفت نبايد از مساجد روستايی پول اخذ کند که متاسفانه در آذربايجان غربی اين کار انجام می‌شود.

وی بر همين اساس از مسئولين خواست که قوانين را اجرا کنند.

علی لاريجانی از کاتوزيان خواست که تذکر ارائه شده توسط قاضی‌پور را در کميسيون انرژی مجلس بررسی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016