چهارشنبه 18 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار ژيلا کرم زاده، ليلا سيف‌اللهی و نادر احسنی به اجرای احکام زندان اوين، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - ژيلا کرم‌زاده مکوندی، نادر احسنی و ليلا سيف اللهی بر طبق احضاری‌‌ای که در روزهای گذشته دريافت کرده‌اند، می‌بايست ظرف مدت ۲۰ روز خود را به دايره اجرای احکام زندان اوين معرفی کنند.

اين احضاريه در حالی صادر شده که هنوز حکم تجديد نظر دادگاه به نامبردگان ابلاغ نشده بود. پس از پيگيری وکلای اين سه نفر، مشخص شد که ژيلا کرم‌زاده و ليلا سيف اللهی در دادگاه تجديدنظر به ۲ سال حبس تعزيری و ۲ سال حبس تعليقی به مدت ۵ سال محکوم شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ليلا سيف‌اللهی و ژيلا کرم‌زاده مکوندی روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۸۸ در منازلشان دستگير شده و مدت ۳۴ روز را در بند ۲۰۹ زندان اوين به سر بردند و سپس با قرار کفالت ۵۰ ميليون تومانی آزاد شدند. در بهمن سال ۱۳۸۹ دادگاه بدوی آنها تشکيل و در ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ حکم چهار سال تعزيری برای آنها صادر شد.

نادر احسنی نيز در سال گذشته حدود يک سال در زندان بود که پس از آزادی پرونده ديگری در رابطه با فعاليت های دانشجويی برای ايشان گشوده شد که دو سال حکم ايشان نيز تاييد شده است.

همچنين دادگاه منصوره بهکيش نيز قرار است در روز ۴ دی ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی برگزار شود. دادگاه وی قرار بود پيش تر در تاريخ ۱۸ مهرماه برگزار شود که به دليل عدم حضور نماينده دادستان به تعويق افتاده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016