جمعه 20 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عاقبت چین و روسیه عامل حمله نظامی خواهند شد! ناصر مستشار

اعمال تحریم های وسیع تر علیه حکومت اسلامی بجای حمله نظامی معقول تر هست!چرا؟تحریم ها موقعی بجای حمله نظامی عقلانی تر بنظر خواهد رسید که شنیده می شود اسرائیل موشک های خود را با کلاهک هسته ایی به آزمایش گذاشته است!اما روسیه وچین تاکنون با مخالفت ها و با وتوهای پی در پی تحریم های سخت تر عملا میدان را برای حمله نظامی گشوده اند.همین ماجرا آنموقع در مورد عراق نیز رخ داد و موقعیت به حمله نظامی که در آغاز موفق اما در پایان شکست خورد انجامید!

عاقبت رقابت های چین وروسیه با امریکا و اروپا عامل حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

اسرائیل فقط شعار نابودی مراکز اتمی جمهوری اسلامی را می دهد وهیچگاه نخواسته است که به مردم وکشور ایران صدمه ای برساند اما تفکیک آنها از یک و دیگر به سادگی نمی باشد! اما جمهوری اسلامی همواره گفته است که با اثابت اولین گلوله به ایران اسلامی ،اسرائیل و کل منافع امریکا در منطقه نابود خواهند شد!

جمهوری اسلامی غرب را در بحران اقتصادی می بیند و بدین خاطر آنها آن چنان گرفتار می پندارد که هیچگاه به حمله نظامی رویکرد نخواهند کرد.

اما جمهوری اسلامی در برهه کنونی به بحرانهای واختلافات جناحی خود و نارضایتی وبی تفاوتی مردم نسبت به حمله نظامی هیچ وقعی نمی گذارد ودائما بر برتری نظامی و تکنو لو ژی خود مباهات می ورزد وهیچ انتظاری از ایمان مردم ندارد!

«به دنبال انتشار گزارش اخیر "آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای" آمریکا، فرانسه، آلمان و بریتانیا خواهان وضع تحریم‌های بیشتر و شدیدتری علیه ایران شدند؛ اما روسیه وچین گفته اند که از تحریم‌های تازه حمایت نخواهد کرد.»

طرح کنگره امریکا برای تحریم بانک مرکزی ایران بسیار مناسب تر از حمله نظامی بود اما اوباما به یکباره از آن طرح عقب نشینی نمود.دلایل رد طرح بانک مرکزی ایران بسیارمناسبت تر از حمله نظامی بود.

تنها اطلاعیه چند روزه تحریم بانک مرکزی که هنوز به تصویب نرسیده بود باعث شد که در هفته گذشته اقتصاد وتجارت جمهوری اسلامی به حالت بحرانی برسد ونغمه های نارضایتی عمومی نیز شروع گشته بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در زیر به عواقب تحریم بانک مرکزی می توان پی برد!

آثار تحریم احتمالی بانک مرکزی بر تجارت ایران

بهتر است که به تب رضایت بدهیم تا گرفتار مرگ نشویم!

تحریم های دامنه دارعاقبت به شورش های اجتماعی منجر خواهد و مردم ایران به دست خویش می توانند ایران را از شر حکومت اسلامی خلاص نمایند وهیچ احتیاجی برای حمله نظامی باقی نخواهد ماند.

ظاهرا چین و روسیه با وتوی دائمی تحریم ها علیه حکومت اسلامی می خواهند به مردم یاری برسانند اما عملا آب به آسیاب حمله نظامی می ریزند و با بستن درهای بکارگیری اعمال تحریم ها ، صحنه جنگ را می گشایند!

شورش های اجتماعی رژیم تهران را تهدید می کند.

رژیم اسلامی با سیاست های ضد بشردوستانه خود همه تاسیسات اتمی را بطور آگاهانه در شهرهای پر جمعیت ساخته است تا اسرائیل و غرب به لحاظ عطوفت انسانی از حمله نظامی بدانها منصرف گردد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016