دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی نژاد: توانايی ساخت هواپيما داريم، امکان تعمير هواپيمای ديگر کشورها در ايران فراهم شود، ايسنا

معاون اول رييس‌جمهور صبح امروز از سازمان صنايع هوايی کشور بازديد کرد در اين بازديد که وزير دفاع و رييس سازمان صنايع هوايی کشور نيز حضور داشتند رحيمی همچنين از کارگاه بازسازی هواپيماهای پهن‌پيکر در اين سازمان بازديد کند.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمی پس از بازديد خود با حضور در سالن همايش‌های اين سازمان ضمن تسليت شهادت رييس سازمان جهاد خودکفايی سپاه پاسداران و تعداد ديگری از نيروهای سپاه در حادثه اخير و تمجيد از وزير دفاع کشورمان گفت: وزير دفاع يکی از بهترين وزرای دولت و وزيری است که حتی قابل مقايسه با وزرای قبل خود نيست و درست هم همين است که وزيران جديد از وزرای قبل بهتر باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در مدت کوتاهی که از اين صنايع بازديد کردم با وجود اين‌که نتوانستم از بخش‌های ديگر بازديد کنم اما همين بازديد کوتاه نشان از عظمت کارهای انجام شده داشت و با توجه به پيشرفت‌هايی که در اينجا ديدم و زيرساخت‌هايی که مهيا شده است می‌توان گفت که ما توانايی ساخت هواپيما در کشور را داريم تنها نياز به حمايت‌های بيشتر وجود دارد. امروز در اينجا من ديدم که تقريبا جنازه يک هواپيما به اينجا می‌آيد و هواپيما به صورت بازسازی شده و سالم به ناوگان هواپيمايی کشور تحويل داده می‌شود.

رحيمی با اشاره به سرعت خودکفايی در دوران پس از انقلاب گفت: در دوران شاه حتی تفنگ ژ۳ را وارد می‌کرديم اما امروز می‌بينيم که حتی هواپيما در سازمان هواپيمايی کشور ساخته شده و به پرواز در می‌آيد. اين در حالی است که بسياری از دستاوردهای اين صنايع را نمی‌شود گفت، ما هم اکنون تنه به تنه کشورهای مدعی می‌زنيم. در وزارت دفاع کارهای بزرگی شده است که سر جمهوری اسلامی بالا است.

وی از سازمان صنايع هوايی خواست که اين امکان را فراهم کنند که هواپيمای ديگر کشورها نيز به اينجا آورده شوند و تعمير شود.

رحيمی از منوچهر منطقی رييس سازمان صنايع هوايی کشور به عنوان يکی از مديران و سرمايه‌های کشور تقدير و تشکر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016