دوشنبه 30 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه کروبی: همسرم از هوای آزاد محروم و دچار مشکل تنفسی شده است، کلمه

جمعی از خانواده های زندانيان سياسی و فعالان سياسی، روز شنبه با فاطمه کروبی ديدار کردند.

به گزارش کلمه، خانم کروبی ضمن تشکر از همدردی و حمايت خانواده های زندانيان سياسی و همه مردم خوب ايران و تاکيد بر روحيه ی عالی و مقاوم آقای کروبی خاطر نشان کرده است که وی نگران و پيگير مسائل مربوط به خانواده ها بوده و در ملاقات هايی که هر از چندی به خانواده می دهند همواره جويای حال زندانيان و خانواده هايشان می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاطمه کروبی که خود نيز ماه ها به همراه همسرش در زندان خانگی به سر می برد ضمن تشريح وضعيت نگهداری آقای کروبی تصريح کرد که ايشان مدت های طولانی است که حتی از هوای آزاد نيز محروم هستند و دچار مشکل تنفسی شده اند.

به گفته ی وی به دليل مشکل به وجود آمده در ايام حصر دستگاه اکسيژن برای آقای کروبی تهيه شده که در صورت نياز از آن استفاده کنند.

بر اساس اين گزارش و خبرهای قبلی نه تنها کل هزينه و خرج های آقای کروبی با خودشان بوده که حتی مجبور شده است مخارج سرسام آور هزينه های ساختمانی که بر آنها تحميل شده از قبيل حصار و نرده کشی و … را نيز بپردازد.

خانم کروبی در اين ديدار افزوده است که وی را چند بار بصورت تلفنی دعوت به گفتگو و مذاکره کرده اند که وی تاکيد کرده فقط در خانه يا دفتر کار خود و با حضور آقای کروبی صحبت می کند.

وی همچنين افزوده است که برای احضار نيز فقط با احضاريه کتبی خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016