چهارشنبه 16 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخست وزیر امارات: در صورت حمله به اسرائیل، شهرهای ایران منهدم خواهند شد (+ ویدئو)

رادیو فردا - شيخ محمد بن رشيد آل مکتوم، نخست وزير امارات متحده عربی و امیر دبی در مصاحبه ای، نگرانی ها از «ايران هسته ای» را رد کرد، ولی گفت: در صورتی که ايران به اسرائيل حمله کند، «تنها يک روز بعد، شهرهای ايران منهدم شده اند.»

نخست وزير امارات در مصاحبه با شبکه تلويزيونی سی.ان.ان که شامگاه دوشنبه پخش شد، گفت که باور ندارد ايران در مسير توليد بمب اتمی گام بر می دارد و در غير اين صورت، بمب نيز هيچ فايده ای برای ايران نخواهد داشت.

امیر دبی اظهار داشت: «ايران می تواند با بمب اتمی اش چه کار کند؟ آيا می تواند با آن اسرائيل را بمباران کند؟ چند فلسطينی کشته خواهند شد؟ شما اصلاً فکر می کنيد که اگر ايران به اسرائيل حمله کند، شهرهای ايران امن خواهند ماند؟ همه آنها يک روز بعد منهدم شده اند.»

نخست وزير امارات متحده عربی در پاسخ به پرسش بانوی مصاحبه گر سی.ان.ان، در اين زمينه که «آيا ايران اکنون بيش از گذشته، بزرگ ترين خطر برای منطقه محسوب می شود؟» گفت: «ايران همسايه ماست؛ آنها مسلمان هستند و ما هزاران سال در جوار يکديگر زندگی کرده ايم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016