پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهر: درخواست وقيحانه امارات از ايران

وزير خارجه شيخ نشين امارات با تکرار اتهامات نخ نما شده عليه ايران درباره دخالت در امور داخلی کشورهای عربی حاشيه خليج فارس، گستاخانه از کشورمان خواست سياستهای اصولی خود را به گونه ای که رضايت رژيمهای دست نشانده و سرسپرده عرب را به دنبال داشته باشد، تغيير دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزيره، شيخ عبدالله بن زايد وزير امور خارجه امارات روز چهارشنبه در ديدار با کاترين اشتون مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا، اظهارات گستاخانه ای را عليه جمهوری اسلامی ايران مطرح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شيخ جوان رژيم امارات در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با اشتون در ابوظبی مدعی شد :" ايران بايد در سياستهای خود در منطقه تجديد نظر کند، سياست تهران در حال حاضر افق دور را نمی بيند."

شيخ عبدالله در تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی از دخالت نظامی آشکار امارات و عربستان و ديگر کشورهای عربی حاشيه خليج فارس در بحرين برای کمک به رژيم دست نشانده آل خليفه در سرکوب قيام خونين اکثريت مردم اين کشور و نقض حاکميت بحرين، برای نشان دادن عمق خشم و کينه خود از حمايتهای کاملا انسانی و اسلامی ملت و نظام جمهوری اسلامی ايران از مردم بی دفاع بحرين ادعا کرد : " ايران بايد به وحدت و حاکميت کشورهای عربی احترام گذاشته و در امور داخلی آنها دخالت نکند."!

پيشتر نيز شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير امور خارجه رژيم دست نشانده بحرين، با مطرح کردن اتهامات بی پايه و اساس عليه جمهوری اسلامی ايران، خشم و عصبانيت خود را از همبستگی گسترده مردم و نظام اسلامی ايران با مردم بی دفاع بحرين که تحت سرکوب و خفقان و ظلم رژيم اقليتی مزدور و سرسپرده قرار دارند، ابراز کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016