جمعه 18 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض شدید ایران به سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، باشگاه خبرنگاران

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز 5شنبه با احضار سفیر سوئیس در تهران، ضمن اعتراض بسیار شدید به تجاوز یک فروند هواپیمای جاسوسی امریکا به عمق حریم هوایی ایران، توضیحات فوری و اقدامات جبرانی دولت امریکا در این زمینه را خواستار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این تجاوز هوایی با اقدام به موقع و مقتدرانه نیروهای مسلح روبرو و هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا در خاک ایران به زمین نشانده شد.

در یادداشت اعتراض دولت ایران که عصر 5شنبه به سفیر سوئیس، حافظ منافع امریکا در ایران تسلیم شد، با اشاره به افزایش اقدامات تحریک آمیز و مخفیانه امریکا علیه ایران، از جمله تجاوز یک فروند هواپیمای جاسوسی آر کی یو 170 به عمق حریم هوایی ایران آمده است این اقدام دولت آمریکا نقض تمام قوانین و مقررات شناخته شده بین المللی و اقدام علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است و طبعاً همه مسئولیت آن بر عهده دولت آمریکاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دولت جمهوری اسلامی ایران با اعلام شدیدترین اعتراضات خود عواقب تکرار چنین رفتارهایی را متوجه دولت آمریکا دانسته و حـــق پی گیری شایسته موضوع را برای خود محفوظ می داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016