شنبه 19 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پ ک ک اعلام حمايت اوجلان از بشار اسد را تکذيب کرد، العربيه

دبی-العربيه.نت - پ ک ک (حزب کارگران کردستان)‏ روز جمعه ۹-۱۱۲-۲۰۱۱ با انتشار بيانيه ای حمايت اين گروه از رژيم سوريه را رد کرده و گفته است اخبار منتشره مبنی بر ارسال نامه حمايت آميز از سوی اوجلان به بشار اسد بی اساس است.

پيشتر منابع خبری گزارش کرده بودند رهبر زندانی حزب کارگران کردستان در نامه ای به رئيس جمهور سوريه اعلام آمادگی کرده است برای کمک به رژيم دمشق و مقابله با بحران جاری در اين کشور نيروهای "پ.ک.ک" را روانه اين کشور کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای حزب کارگران کردستان در بيانيه خود با انتقاد شديد از اينگونه گزارش ها آورده است " اين حزب از آغاز جنبش مردمی خود تاکنون مورد هجوم محافل امنيتی برخی کشورها قرار گرفته است و اين رژيم ها با نشر اکاذيب وسياست های خصمانه در پی تضعيف پ ک ک برآمده اند."

بر اساس اين بيانيه يکی از اتهام های دروغين عليه حزب پ ک ک ، گزارش های مربوط به ارسال نامه از سوی عبدالله اوجلان به بشار اسد و موضع وی در مورد انقلاب سوريه است.

عبدالله اوجلان رهبر حزب کارگران کردستان که در سال ۱۹۹۹ دستگير شد هم اکنون دوران حبس ابد خود را در زندان جزيره ايمرالی ترکيه می‌گذراند.

پ ک ک با تاکيد بر حمايت از انقلاب های مردمی گفته است عبدالله اوجلان رهبر اين حزب بيش از ۴ ونيم ماه است که در حالت انزوا و بی خبری به سر می برد.

شورای حزب پ ک ک ضمن هشدار به " دستگاه های شايعه پراکنی " تاکيد کرد موضع اوجلان نسبت به بهار عربی وانقلاب های مردمی از طريق وکيل وی به شکل آشکار و روشن بيان شده است.

اين حزب منبع گزارش هايی را که شايعه های دروغ در مورد اوجالان منتشر کرده اند را رژيم سوريه معرفی کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016