سه شنبه 22 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزجهانی حقوق بشر در نروژ وابراز نگرانی ایرانیان مقیم نسبت به وضعیت نسرین ستوده و دیگر زندانیان سیاسی (با فيلم)

کمپين بين المللی حقوق بشر ـ دهها تن از ايرانيان مقيم نروژ روز گذشته در مراسمی به مناسبت روز حقوق بشر در شهر اسلو گرد آمدند و با روشن کردن شمع و در دست کردن شعارهای در اعتراض به وضعيت بحرانی حقوق بشر در ايران خواستار آزادی زندانيان سياسی و از جمله نسرين ستوده شدند. شرکت کنندگان در اين تجمع با در دست گرفتن پلاکاردهايی بار ديگر نگرانی خود را نسبت به وضعيت زندانيان سياسی و در حالی که در همان روزجايزه صلح نوبل امسال به سه تن از زنان فعال اين عرصه در اين شهر داده شد اعلام کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تجمع کنندگان که در ميان آن شهروندان نروژی هم ديده می شوند با حضور در بيرون از محل اعطای جايزه نوبل صدای خود را به گوش برندگان امسال جايزه رساندند. در بخشی از ويديو ديده می شود که اين سته تن به روی بالکنی محل مراسم آمده و به ابراز احساسات شرکت کنندگان در اين تجمع پاسخ می دهند.

کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران هفته گذشته با آغاز برنامه ای برای اطلاع رسانی و درخواست برای آزاد نسرين ستوده صفحه ای را فراهم کرده است که می توانيد با امضا کردن آن نامه ای را برای حمايت از آزادی وی به شماری از ديپلمات های کشورهای جهان و نيز مقامات جمهوری اسلامی ارسال کنيد. طی هفته گذشته صدها نفر اين نامه را امضا کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016