جمعه 25 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جانشين ستاد انتخابات كشور:اجازه خارج شدن قطار انتخابات را از ريل قانون نمي‌دهيم، ایسنا

جانشين ستاد انتخابات كشور با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: اجازه نخواهيم داد قطار انتخابات از ريل قانون خارج شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حسنعلي نوري در مراسم كارگروه همايش توجيهي آموزشي مسوولان و كارشناسان انتخابات مجلس نهم در استان‌هاي البرز، سمنان و قم گفت: كارگزاران انتخابات به موضوع نظرسنجي توجه اساسي داشته باشند و اجازه ندهند نظرسازي در زمان انتخابات صورت گيرد.

وي تصريح كرد: نظارت دقيق بر كارها از وظايف مهم و اساسي شما بوده كه بايد مد نظر قرار گيرد و تيم‌هاي مختلفي را براي اين كار تشكيل دهيد.

جانشين ستاد انتخابات كشور بر انجام كارهاي جمعي تاكيد كرد و گفت: انتخابات يك كار جمعي است و بايد كار جمعي را گسترش دهيم تا بتوانيم يك انتخابات مناسب را برگزار كنيم.

وي ادامه داد: فرمانداران جلسات را با دستگاه‌هاي مختلف برگزار كرده و هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهند تا در روز انتخابات مشكلي به وجود نيايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوري ضمن تاكيد بر برگزاري سالم و به دور از حاشيه انتخابات مجلس گفت: نمي‌گذاريم قطار انتخابات از ريل قانون جدا شود و نسبت به اين امر اهتمام داشته و با تمام توان در اين امر تلاش خواهيم كرد.

جانشين ستاد انتخابات كشور ادامه داد: حركت در مدار قانون موجب رفع تمام شك و ترديدها شده و خودمان را موظف به اجراي قانون مي‌دانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016