جمعه 25 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات تضمین می‌خواهند، ایلنا

در شرایط فعلی کشور در عرصه داخلی و عرصه بین المللی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم و لازمه آن هم حضور همه سلایق در انتخابات است.

ایلنا: عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصلاح طلبان برای شرکت همه جانبه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تضمین‌های لازم را می‌خواهند.

سیروس سازدار نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مشکلات اصلاح طلبان براي حضور در آن اظهار داشت: از مهم‌ترین مشکلات اصلاح طلبان برای حضوری همه جانبه در انتخابات این است که آن‌ها تضمین انتخاباتی می‌خواهند.

وی در توضیح سخن خود گفت: یعنی اصلاح طلبان باید احساس امنیت از صندوق‌ها کنند و احساس نگرانی نداشته باشند؛ منظورم همين نگرانی است که امروزه می‌بینیم در خود اصولگرایان هم به وجود آمده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه برخورد با اصلاح طلبان بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، گفت: من با چه رویی در حوزه انتخابیه خودم به مردم اصلاح طلب بگویم بیایید در صحنه انتخابات حاضر شوید، در حالی یک مدیر مدرسه اصلاح طلب برای ادامه کار خود مورد تفتیش عقاید قرار می‌گیرد که تو در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رأی دادی؟ این در حالی است که تفتیش عقاید خلاف قانون اساسی است.

سازدار افزود: ما اصلاح طلبان نمی‌خواهیم برای گرم کردن تنور انتخابات، برای طرفداران تفکر اصلاح طلبی مشکل ایجاد کنیم و خودمان و آن‌ها را هیزم انتخابات کنیم.

وی اضافه کرد: وقتی تضمینی نیست که افراد به هر که دوست دارند رأی دهند و بعد برایشان مشکل ایجاد نشود، چرا باید برای طرفداران تفکر اصلاح طلبی مشکل ایجاد کنیم؟

وی خطاب به دست اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مجریان انتخابات چه قوه قضائیه، قوه مجریه، چه شورای نگهبان خواسته‌ای جز این نداریم که چتر حمایت قانونی شا ن را برای طرفدراران اصلاح طلبی فراهم کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سازدار با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور در عرصه داخلی و عرصه بین المللی نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم و لازمه آن هم حضور همه سلایق در انتخابات است، گفت: شرایط امروز کشور در عرصه داخلی و بین المللی مناسب نیست.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از کشورهای اتحادیه اروپا در ضعیف‌ترین شرایط اقتصادی هستند اما ما را تحریم می‌کنند. چطور شده است که ایتالیا با ۲هزار میلیارد دلار بدهی جرأت تحریم ما که بازار کار برای آن‌ها و تأمین کننده انرژی آن کشور هستیم را پیدا می‌کند؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016