چهارشنبه 30 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمنی کاهش نرخ ارز را وعده داد، اقدام بانک مرکزی دربرابر شيطنت امارات، مهر


عضو کميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص محتوای جلسه غيرعلنی امروز گفت: بهمنی در جلسه غيرعلنی مجلس از اعزام دو هيئت از طرف بانک مرکزی به برخی کشورهای منطقه برای مذاکره پيرامون وضعيت ارتباطات بانکی و نرخ ارز خبر داد و اعلام کرد در ابتدای هفته آينده بر روند کاهش قيمت ارز در کشور آغاز می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهباز حسن پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر پيرامون مذاکرات نمايندگان و رئيس کل بانک مرکزی، وزير اقتصاد، معاون وزيرامورخارجه در جلسه غيرعلنی امروز چهارشنبه مجلس گفت: نمايندگان در اين جلسه نگرانی شديد خود نسبت به وضعيت تورم ، نوسانات بازار سکه و ارز را به اطلاع نمايندگان دولت رساندند.

وی با اشاره به اظهارات رئيس کل بانک مرکزی گفت: رئيس کل بانک مرکزی در اين جلسه غيرعلنی با اشاره به سفر معاون خزانه داری آمريکا به منطقه و جلسات وی با مسئولان مالی امارات از اعزام دو هيئت بانک مرکزی به کشورهای منطقه جهت مذاکره درباره وضعيت ارتباطات بانکی و نرخ ارز خبر داد.

اين نماينده در پايان افزود: بدنبال شيطنت امارات و قطع رابطه اقتصادی ايران با اين کشور دو هيئت از بانک مرکزی به کشورهای منطقه برای مذاکره پيرامون وضعيت ارتباطات بانکی و نرخ ارز فرستاده شده اند.

جلسه غيرعلنی با حضور رئيس کل بانک مرکزی، وزير اقتصاد، معاون وزيرامورخارجه همچنان در صحن مجلس ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016