پنجشنبه 1 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا شهابی بنا به درخواست خانواده و فعالان کارگری، به اعتصاب غذای خود پايان داد، کانون مدافعان حقوق کارگر

کانون مدافعان حقوق کارگر- رضا شهابی، عضو هيات مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ساعت ۴ بعد از ظهر امروز پنج شنبه اول دی ماه ۱۳۹۰ در بخش ICU بيمارستان هزار تخت خوابی (امام خمينی) و در حضور خانواده و فعالان کارگری، به اعتصاب غذای خود پايان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهابی از اول آذر ماه ۱۳۹۰ در اعتراض به بازداشت غير قانونی، بلاتکليفی نوزده ماهه و وضعيت وخيم جسمی اش، برای بار دوم دست به اعتصاب غذا زده بود. وی اعلام کرد بنا به درخواست فعالان و تشکل های کارگری، اکنون که به بيمارستان منتقل شده و مسئولان پذيرفته اند که زير نظارت خانواده اش، تحت عمل جراحی قرار گيرد، به اعتصاب خود پايان می دهد.
شهابی، که قبل از بازداشتش در خرداد ۱۳۸۹ از سلامت کامل برخوردار بود، طی زمان بازداشت، از ناحيه مهره های گردن، دچار آسيب جدی شده است، به طوری که در خطر فلج شدن قرار دارد و نياز فوری به عمل جراحی و مراقبت های ويژه پس از عمل دارد.
کانون مدافعان حقوق کارگر، خواستار آزادی فوری و بدون قيد و شرط رضا شهابی و انجام عمل جراحی های لازم است. رضا شهابی بايد پس از عمل جراحی، بيرون از زندان و در کنار خانواده اش، تحت مراقبت پزشکی قرار گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016