جمعه 2 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز گفت و گوی دو جانبه روسای جمهوری ایران و ارمنستان، ایرنا

ایروان - محمود احمدی نژاد و سركیسیان رئیس جمهوری ارمنستان روز جمعه گفت و گوی های دوجانبه را در مورد توسعه روابط دوجانبه كشور و مسائل منطقه ای و بین المللی آغاز كردند .

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، این دیدار در محل كاخ ریاست جمهوری ارمنستان برگزار می شود .

احمدی نژاد كه به دعوت رسمی ' سرژ سركیسیان ' همتای ارمنستانی خود و در پاسخ به سفر وی در نوروز سال جاری به این كشور سفر كرده است، در فرودگاه ایروان از سوی ادوارد نعلبندیان وزیر امور خارجه ارمنستان مورد استقبال قرار گرفت.

در این سفر احمدی نژاد علاوه بر همتای ارمنستانی خود با نخست وزیر و رییس مجلس این كشور نیز دیدار و گفت وگو می كند.

احمدی نژاد را در این سفر یك روزه علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه، مجید نامجو وزیر نیرو ، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی ، محمد جواد محمدی زاده رییس سازمان محیط زیست، علی سعید لو معاون امور بین الملل رییس جمهوری، نظام الدین برزگری رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رییس جمهوری همراهی می كنند.

انتقال فرآورده های نفتی از ایران به ارمنستان و احداث راه های مواصلاتی از جمله راه آهن از محورهای مذاكرات هیات های عالی دو كشور در این سفر است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


میزان مبادلات تجاری دو كشور در سال گذشته 270 میلیون دلار بود كه در حال حاضر به 300میلیون دلار افزایش یافته و هر دو طرف اعتقاد دارند كه به دلیل ظرفیت های موجود این میزان افزایش می یابد.

اولین سفر احمدی نژاد به ارمنستان در آبان 1386 صورت گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016