یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گورباچف از پوتين خواست فورا کناره‌گيری کند: سه دوره حضور در راس قدرت کافی است، ايسنا

آخرين رهبر اتحاد جماهيرشوروی سابق از ولاديمير پوتين خواست به تقاضای تظاهرکنندگان توجه کرده و از سياست کناره‌گيری کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به نوشته روزنامه ديلی تلگراف، ميخائيل گورباچف، آخرين رهبر اتحاد جماهيرشوروی سابق از ولاديمير پوتين، نخست وزير اين کشور خواست به دنبال شرکت در انتخابات رياست جمهوری برای سومين دوره نباشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خطاب به تظاهرکنندگان و در مصاحبه با شبکه راديويی "مسکو اکو" اظهار کرد: من به ولاديمير پوتين توصيه می‌کنم همين حالا از کار خود کناره‌گيری کند. او سه دوره در راس قدرت بوده است؛ دو دوره به عنوان رئيس جمهوری و يک دوره به عنوان نخست وزير. گمان می‌کنم همين سه دوره کافی است.

گورباچف ۸۰ ساله يکی از منتقدين اصلی انتخابات دوما که در چهارم دسامبر سال جاری برگزار شد، به شمار می‌آيد.

گورباچف تاکيد کرد: نتايج اين انتخابات بايد ملغی شود و انتخابات جديدی بدون تقلب برگزار شود.

به نوشته روزنامه ديلی‌ ميل، وی در ادامه خاطرنشان کرد: نتايج انتخابات نشان دهنده عزم و اراده مردم نيست، در نتيجه باور من بر اين است که آنها (رهبران روسيه) تنها می‌توانند يک تصميم بگيرند و آن لغو نتايج انتخابات و برگزاری انتخابات جديد است.

آخرين رهبر اتحاد جماهيرشوروی سابق با اشاره به ضرورت کناره‌گيری پوتين اظهار داشت: پوتين بايد همان کاری را بکند که من ۲۰ سال پيش انجام دادم. در صورتی که او اکنون از سمتش کناره‌گيری کند، به خاطر کارهای مثبتی که در طول ۱۲ سال حضورش در راس قدرت انجام داده، همواره در ياد مردم خواهد ماند.

گورباچف در ادامه گفت: به نظر می‌رسد دولت روسيه در حال حاضر دچار سردرگمی شده است. آنها نمی‌دانند بايد چه کنند. آنها تلاش می‌کنند از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند، رهايی يابند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016