یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سروری: خاتمی مدير ايجاد تفرقه در اصولگرايان است، اصلاح‌طلبان با ليست می‌آيند، مهر

قائم مقام حزب رهپويان انقلاب اسلامی با بيان اينکه خاتمی مديريت ايجاد تفرقه و تشتت ميان اصولگرايان را برعهده دارد گفت: اصلاح طلبان قطعا با ليستی مشخص در انتخابات آينده حضور خواهند يافت.

پرويز سروری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به اظهارات اخير سيد محمد خاتمی مبنی بر عدم ارائه ليست از سوی اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات و در عين حال تاکيد بر حضور اصلاح طلبان در انتخابات آينده گفت: جريان اصلاح طلب بدنبال مديريت تفرقه ميان اصولگرايان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح طلبان بدنبال برگزاری مسابقه وزن کشی ميان گروههای مختلف اصولگرا هستند.

سروری تصريح کرد: اصلاح طلبان خود را فاقد هرگونه انگيزه برای حضور در انتخابات نشان می دهند تا گروههای مختلف اصولگرايان دست به وزن کشی در مقابل يکديگر بزنند چون می دانند در صورتی که اعلام کنند در انتخابات آينده حضوری فعال خواهند داشت اصولگرايان از طيف های مختلف منسجم و با وحدت کامل در انتخابات شرکت خواهند کرد.

عضو فراکسيون اصولگرايان با تاکيد بر اينکه خاتمی مديريت تفرقه و تشتت ميان اصولگرايان را برعهده دارد، گفت: اصلاح طلبان با موتور روشن اما چراغ خاموش در حال برنامه ريزی برای حضور در انتخابات آينده هستند.

وی تاکيد کرد: اصلاح طلبان احتمالا با تغيير نام و با شور و حرارت در انتخابات حضور خواهند يافت و قطعا فعاليت قدرتمندی را برای شرکت در انتخابات تدارک ديده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016