یکشنبه 4 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو "نماينده اصلاح طلب" ادوار مجلس ثبت نام کردند، مهر

حضور دوجانباز ۷۰ درصد و دو نماينده اصلاح طلب ادوار مجلس در دومين روز ثبت نام از داوطلبان نمايندگی مجلس نهم از نکات جالب توجه دومين روز ثبت نام داوطلبان نمايندگی مجلس در ستاد انتخابات کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين روز ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور حاشيه های جالبی به همراه داشت که به برخی از آنها اشاره می کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


*يک روحانی دارای مدرک دکترای مديريت نخستين داوطلبی بود که امروز به ستاد انتخابات کشور آمد. او از مديران استانی سازمان تبليغات اسلامی بود که قرار است از حوزه انتخابيه لارستان نامزد انتخابات شود.

* امروز ماموران نيروی انتظامی طی بازديد امنيتی از ستاد ثبت نام که در ستاد انتخابات کشور مستقر است بر روند ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی نظارت کردند.

* يک جانباز ۷۰ درصد که برای ثبت نام انتخاباتی به وزارت کشور آمده بود کمک خبرنگار مهر برای پايين آمدن از پله های ستاد انتخابات را نپذيرفت و گفت من با اين وضعيت آمده ام که به مردمم خدمت کنم و اگر قرار باشد الان شما کمکم کنيد ديگر چطور می توانم در آينده که شما نيستيد به مردم کمک کنم ؟ وی خود را "حزب الله گرا" خواند و گفت که از تهران بصورت مستقل کانديدای انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی شده است.

* جانباز ۷۰ درصد ديگری نيز امروز برای ثبت نام از حوزه انتخابيه کرمانشاه به ستاد انتخابات کشور آمد.

* سيامک مره صدق نماينده کليميان در مجلس هشتم هم از جمله کسانی بود که برای ثبت‌نام در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور حضور يافت.

* يکی از نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم به نام غلامعلی عابدی با ثبت نام در ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که بار ديگر داوطلب نمايندگی مردم از حوزه انتخابيه نهبندان است.

* حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری هم که نمايندگی مجلس در دوره های سوم، پنجم و ششم را در کارنامه کاری خود دارد از جمله داوطلبانی بود که خود را اصلاح طلب اصولگرا خواند. وی که مشکل اصلاح طلبان را مشخص نبودن بزرگ و کوچکشان دانست و گفت در مقطعی عضو جبهه مشارکت بوده و در مقطعی هم عضو حزب اعتماد ملی اما اکنون اصلاح طلب اصولگراست.

* فردی که مديريت سازمان فرهنگی هنری شهرداری يکی از مناطق تهران را در کارنامه کاری خود را داشت در ستاد انتخابات کشور گفت با جبهه متحد اصولگرايان رايزنی کرده ام که اگر موافقت شود در ليست آنان به عنوان نماينده مردم تهران قرار خواهم گرفت.

* يک معلم بازنشسته متولد ۱۳۱۶ با مدرک تحصيلی ليسانس زيست و زمين شناسی از دانشگاه تهران مدعی بود تجربه ۳۰ ساله آموزگاری می تواند به عنوان مدرک معادل فوق ليسانس برای وی به حساب آيد. مسئولان ثبت نام طبق قانون از ثبت نام وی خودداری کردند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016