یکشنبه 11 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خروج نیروهای آمریكایی موجب توسعه روابط تهران و بغداد می شود، ایرنا

تهران- سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق تاكید كرد: خروج نیروهای آمریكایی موجب توسعه بیش از پیش روابط تهران و بغداد می شود.

'حسن دانایی فرد' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در خصوص چشم انداز مناسبات جمهوری اسلامی ایران و عراق پس از خروج آمریكایی ها از این كشور افزود: مسلما زمانی كه نیروهای ایالات متحده در كشور همسایه حضور داشتند، موانعی را در ارتباط جمهوری اسلامی ایران و عراق ایجاد می كردند و كندی هایی در كار بود ولی با خروج آنها ارتباط دو كشور همسایه بهتر از گذشته خواهد شد.

وی گفت: تهران برای توسعه همكاری های دو جانبه با بغداد در تمامی زمینه ها از جمله حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می كند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد درباره تدابیر و فعالیت های انجام شده برای تامین امنیت زایران ایرانی در عراق اظهار داشت: در دیدارهای مكرر با مقامات امنیتی عراق بر اتخاد تدابیر مناسب برای تامین امنیت زایران كشورمان تاكید كرده ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان این كه در سال گذشته بالغ بر یك میلیون و 300 هزار زائر ایرانی به عراق سفر كردند، گفت: پیش بینی می شود كه امسال این رقم به مرز یك میلیون و 500 هزار نفر برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016