سه شنبه 13 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت فرانسه از تحريم‌های مالی و بانکی آمريکا عليه ايران، ايلنا

«نيکولا سارکوزی» رئيس جمهوری فرانسه ۲۱ ماه نوامبر بلوکه کردن دارايی‌های بانک مرکزی ايران و تحريم صادرات نفت ايران را پيشنهاد داده بود.


ايلنا: دولت فرانسه از سياست خصمانه آمريکا عليه ايران در اعمال تحريم‌های مالی و بانکی حمايت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «برنار والرو» سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در سخنانی مطبوعاتی از اعمال تحريم‌های مالی آمريکا عليه بانک مرکزی ايران حمايت کرد و آن را به زعم خود «اقدامی در مسير درست» خواند.

وی با نشان دادن موضع خصمانه کشورش عليه ايران گفت: «نيکولا سارکوزی» رئيس جمهوری فرانسه ۲۱ ماه نوامبر بلوکه کردن دارايی‌های بانک مرکزی ايران و تحريم صادرات نفت ايران را پيشنهاد داده بود.

والرو بدون اشاره به اختلافات داخلی اعضای اتحاديه اروپا درباره اعمال تحريم عليه صادرات نفت ايران مدعی شد: بحث وگفتگو‌ها برای اجرای سريع اين پيشنهادات در چارچوب اتحاديه اروپا ادامه دارد و اين بحث‌ها از پيشرفت خوبی برخوردار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016