جمعه 30 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض ‌رسمی مجلس ایران به سازمان ملل به‌‌خاطر ترور دانشمندانش توسط موساد، فارس

خبرگزاری فارس: مجلس شورای اسلامی در نظر دارد که طی نامه‌ای به سازمان ملل متحد، اعتراض رسمی نمایندگان ملت به این سازمان درباره ترور شهید احمدی‌روشن را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کمیته حقوق‌بشر مجلس شورای اسلامی به زودی طی نامه‌ای به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد مراتب اعتراض نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان توسط عوامل سازمان موساد را به این سازمان اعلام خواهد کرد.

مجلس ایران، در این نامه خواستار پاسخگویی سازمان ملل متحد و سازمان‌های حقوق‌بشری در قبال اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر قدس شده و محکومیت اقدامات این رژیم را خواستار شده است.

نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زودی به سازمان ملل متحد ارسال خواهد شد.

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق‌ بشر مجلس شورای اسلامی طی گفت‌وگویی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره این نامه گفت که کمیسیون امنیت ملی شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد عوامل سازمان‌های جاسوسی سیا، موساد و MI6 در ترور شهید احمدی‌روشن و نخبگان علمی دیگر کشورمان دست داشته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در این زمینه افزود: مسئولیت این ترورها برعهده دولت‌های آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است و آنها باید نسبت به این اقدامات تروریستی پاسخگو باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016