شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آموزش نيروهای گارد رياست جمهوری سوريه در ايران توسط سپاه پاسداران، العربيه

دبی-العربيه. نت - روزنامه فرانسوی فيگارو در مقاله ای به نقل از منابع مطلع از آموزش نيروهای گارد رياست جمهوری سوريه توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ايران خبر داده است.

ژرژ مالبرونو نويسنده اين مقاله تاکيد کرده است که با وجود گذشت بيش از ده ماه از آغاز اعتراض های سوريه عليه نظام بشار اسد رئيس جمهور اين کشور، ايران همچنان به اين نظام در سرکوب اعتراض ها ياری می رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقاله می افزايد که کمک های ايران در حالی ادامه دارد که اين کشور به خوبی می داند کشورهای غربی و بسياری از کشورهای عربی در جهت منزوی کردن تهران تلاش خواهند کرد.

در اين مقاله به نقل از يک منبع آگاه آمده است که نيروهای سپاه حدود ۵۰ تن از نيروهای گارد رياست جمهوری سوريه را برای آموزش به ايران منتقل کرده اند. بنا بر اين خبر، آموزش اين سربازان به مدت نه ماه به طول خواهد انجاميد و آن ها به خدمت يگان ۱۰۱ ارتش سوريه در خواهند آمد.

يگان ۱۰۱ ارتش سوريه از ۱۵ هزار از بهترين افراد کادر نظامی سوريه تشکيل شده است که بيشتر اين افراد از اقليت علوی مذهب سوريه هستند.

ايالات متحده آمريکا بازديد قاسم سليمانی، فرمانده سپاه قدس، شاخه نظامی سپاه پاسداران در خارج از ايران، که ماه گذشته از سوريه انجام گرفته را نشان گويائی کمک های نظامی ايران به رژيم بشار اسد می داند.

ژرژ مالبرونو، به نقل از يک مقام بلندپايه آمريکائی نوشته است: "ما اطمينان داريم که قاسم سليمانی، در اين سفر، با مقامات بلندپايه دولت سوريه و از جمله شخص بشار اسد، رئيس جمهوری ملاقات داشته است."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016