یکشنبه 9 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدي: نفت و گاز، برگي نيست كه غرب بتواند با آن بازي كند، ایسنا

رييس سازمان بسيج مستضعفين اظهار كرد: حدود 60 درصد از ذخاير نفت و گاز جهان در سيطره سربازان امام خامنه‌اي و هواداران انقلاب اسلامي است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار محمدرضا نقدي در يادواره شهداي عشاير عرب در خوزستان، به تلاش‌هاي اروپا براي تحريم نفتي جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: نفت و گاز، برگي نيست كه غرب بتواند با آن بازي كند و بيشتر ذخاير انرژي جهان زير پاي هواداران انقلاب اسلامي است.

وي تاكيد كرد: امروز نه فقط تنگه هرمز بلكه بيشتر تنگه‌هاي مهم جهان در كنترل مسلمانان و سربازان امام خامنه‌اي است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه، با تاكيد بر لزوم برگزاري پرشور انتخابات مجلس افزود: حماسه ملت ايران در دوازدهم اسفند‌ماه موجب خواهد شد كه اروپا دست‌ها را به نشانه تسليم بالا ببرد.

وي با اشاره به خروج آمريكا از خاك عراق، خاطرنشان كرد: پس از خروج آمريكا از عراق، از شرق شبه‌قاره هند گرفته تا مرز فلسطين، هيچ مانعي بر سر حركت ملت‌ها به سوي قدس وجود ندارد و غربي‌ها به خوبي مي‌دانند كه در صورت بي‌ثبات كردن مرزهاي منطقه، ملت‌هاي مسلمان حركت به سوي مرزهاي فلسطين را آغاز خواهند كرد.

نقدي درباره تحولات اخير سوريه نيز اظهار كرد: آمريكايي‌ها با دستپاچگي به دنبال اين هستند كه خط فروپاشيده خود در عراق را كه مانعي بر سر حركت ملت‌هاي مسلمان به سوي فلسطين محسوب مي‌شد، در سوريه برپا كنند تا سروساماني به شرايط وخيم امنيتي رژيم صهيونيستي داده باشند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: آمريكا و غرب قبلا در عراق صدام را داشتند و سپس خودشان جاي ديكتاتور عراق را گرفتند تا سدي در برابر ملت‌ها باشند اما امروز هيچ سدي در برابر ملت‌هاي ساكن در شرق مرزهاي فلسطين وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در پايان، با تجليل از رشادت‌هاي اعراب خوزستان در دوران دفاع مقدس، خطاب به آمريكايي‌ها گفت: زماني با قايق‌هاي شكسته در مقابلتان ايستاديم و شكستتان داديم و امروز پيچيده‌ترين تجهيزات نظامي را در اختيار داريم؛ اگر دست از پا خطا كنيد آن روزي را خواهيد ديد كه اعراب غيور خوزستان روي عرشه ناوهاي شما شعار‌هاي انقلابي را به زبان عربي سرمي‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016